سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری تاسیسات ساختمانی توسط عایق الاستومری

نظر

عایق کاری تاسیسات ساختمانی توسط عایق الاستومری : از عایق ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی در صنایع و ساختمان ها استفاده می شود. عایق الاستومری یکی از انواع عایق برودتی و حرارتی است که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. ساختار عایق الاستومری به صورت سلول بسته است و مقاومت آن در برابر آلودگی, رطوبت, بخار آب و حرارت بسیار بالا می باشد. عایق های الاستومری وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عایق کاری انواع تاسیسات ساختمانی, کانال های هوا, لوله های بزرگ, سیستم های گرمایشی و سرمایشی, صنعت خودرو سازی و … مورد استفاده قرار می گیرند. عایق الاستومری یکی از بهترین انواع عایق های حرارتی و برودتی است که از مواد سلول بسته و انعطاف پذیر پروپیلن، اتیلن و داین(EPDM) ساخته شده است.

عایق کاری تاسیسات ساختمانی توسط عایق الاستومری

عایق الاستومری می تواند مناسب ترین گزینه برای انتخابی جایگزین بر عایق های سنتی باشد چرا که این عایق ها دوست دار محیط زیست هستند. عایق الاستومری از مواد غیرسمی تشکیل شده است و هیچگونه آسیبی را برای انسان و محیط زیست به همراه ندارد. علاوه بر آن قابلیت های فنی بالایی که در عایق الاستومری وجود دارد، استفاده از این عایق ها را در صنایع پتروشیمی و نفتی، صنایع خودروسازی و ... ممکن ساخته است. عایق الاستومری مقامت بسیار بالایی در برابر برودت، حرارت، گرد و غبار و مهم تر از همه رطوبت دارد. مواد عایق سلول بسته الاستومری، از جمله مواد ترد هستند. ترد بودن این مواد باعث می شود که آن ها در مقابل افزایش دما و یا مجاورت طولانی با گرمای زیاد، به تدریج دچار شکست و واپاشی (از هم گسستگی) شوند. چنان چه در مجاورت این عایق ها دما افزایش یابد، مواد الاستومری به تدریج خاصیت الاستیسیته (انعطاف پذیری) خود را از دست میدهند و بدون هیچ گونه تغییر قابل توجهی در ابعاد خود، ترد می شوند و ممکن است که در اثر ضربه بشکنند. در صورتی که دمای عایق ها مجددا کاهش یابد و آن ها در محدوده مجاز کاری قرار گیرند، مواد الاستوری خاصیت الاستیسیته خود را بازیافته و مجددا انعطاف پذیر می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربردهای عایق الاستومری کاربردهای عایق الاستومری, پوشش الاستومری فومی

امروزه در صنعت تاسیسات،استفاده از عایق الاستومری جهت عایق کاری سیستم کانال های تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش- سرمایش از قبیل لوله های سرد و گرم ، مخازن ،قطعات و اتصالات و همچنین کانال های هوارسان و در صنایعی از قبیل تاسیسات ساختمانی ،صنعتی ،نفت ،گاز و پتروشیمی به دلایل زیست محیطی و بهداشتی بودن و راندمان بالا و جلوگیری بیشتر از افت انرژی و سهولت در نصب و تقلیل زمانِ نصب به امری اجتناب ناپذیر و متداول مبدل گشته است. عایق الاستومری به شکل پیش ساخته با ساختار سلولی بسته ،در انواع متنوع و در ضخامتهای متفاوت به صورت “رولی” و “لوله ای” تولید و به بازار عرضه می گردد. عایق الاستومری ،جهت عایق کاری مقاطع و سطح های با کندانس بالا مورد استفاده قرار میگیرد.