سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع عایق های رطوبتی مایع محافظ

نظر

عرضه انواع عایق های رطوبتی مایع محافظ : عایق کاری به معنای ایجاد یک پوشش محافظ برای پشت بام، دیوار، کف، تاسیسات و لوله ها در برابر نفوذ آب و رطوبت است. رطوبت از طریق خاک و یا به دلیل بارندگی ناشی می شود و ممکن است از طریق بدنه یا سطح دیوار و یا زمین و پی جذب ساختمان شود. استفاده از عایق رطوبتی در جهت کنترل رطوبت منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نم و رطوبت تاثیر نامطلوبی بر روی ساختمان می گذارد. جذب رطوبت توسط دیوار باعث متورم شدن روکش های گچی، ترک خوردگی و رشد قارچ و کپک می شود. فروشنده مایع عایق کاری در اصفهان بسیار فراوان هستند و همه در تلاش می باشند تا بتوانند این محصول را در سراسر کشور با قیمت مناسب تر عرضه نمایند.

عرضه انواع عایق های رطوبتی مایع محافظ

عایق رطوبتی انواع متفاوتی دارد که یکی از نمونه‌ های مدرن و محبوب آن، عایق رطوبتی مایع است که مانع نفوذ رطوبت و نشت باران به درون ساختمان می‌شود. آشنایی با عایق رطوبتی مایع و ویژگی‌ های آن می‌تواند به ما کمک کند تا با انتخاب مصالح بهتر طول عمر ساختمان را بالا ببریم.همانطور که از نام این ماده پیدا است، بر خلاف بسیاری از عایق‌ ها، این مدل عایق رطوبتی مایع می باشد و در دو رنگ سفید و مشکی در بازار عرضه می‌ گردد. معمولا از عایق رطوبتی مایع در استخر ها استفاده می‌ شود.عایق رطوبتی مایع، نوعی عایق چند لایه است که پس از اجرا بر روی سطح مورد نظر خشک می شود و تبدیل به یک لایه نازک اما بسیار مقاوم می‌ گردد و می‌ توان از این مدل عایق رطوبتی در دیوار ها و بر روی سقف استفاده کرد.یکی از دغدغه‌ های مهم افرادی که در شهر هایی با رطوبت بالا و بارش مدام برف و باران زندگی می‌ کنند، نم و رطوبت هوا است که به ساختمان نفوذ کرده و در برخی موارد موجب باد کردن گچ دیوار، پوسیدگی، ترک و زرد شدن دیوار می‌ گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی مایع عایق رطوبتی مایع, انواع پوشش مایع آب بندی

نفوذ رطوبت بسیار زیاد موجب ایجاد کپک و سبزی در گچ‌ های سقف و دیوار و ایجاد بوی بد می‌ گردد که علاوه بر از بین بردن زیبایی داخلی خانه، برای سلامت فرد نیز ضرر دارد.از این رو برای حل مشکل نفوذ رطوبت و نم به داخل ساختمان، عایق رطوبتی پیشنهاد می‌شود.نمونه عایق رطوبتی مایع، مدل پیشرفته و به‌ روز است که مانع زنگ‌ زدگی آهن‌ ها، زرد شدن رنگ دیوار و سقف و یا ایجاد کپک می گردد.