سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نتخاب بهترین و مناسبترین عایق رطوبتی پیش ساخته

نظر

نتخاب بهترین و مناسب‌ترین عایق رطوبتی پیش ساخته : قیمت ایزوگام با توجه به ضخامت و تعداد لایه های آن متفاوت است بطور معمول ضخامت ایزوگام 4 میلیمتر و در رول های با عرض 1 متر و طول 10 متر تولید می شود. ترکیب اصلی ایزوگام، قیر می باشد که برای افزایش انعطاف پذیری در برابر سرما، افزایش میزان پایداری حرارتی و مقاومت کششی، آنرا توسط پلیمرهای ویژه اصلاح می کنند. هرچه این خواص تقویت شود در کیفیت و قیمت نهایی ایزوگام تاثیر دارد.  امروزه انواع عایق های رطوبتی مختلف و متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام خصوصیت و ویژگی‌های متفاوت و خاص خود را دارند. اما اگر هر کدام از آن‌ها را بشناسیم و از ویژگی‌های هر یک از عایق‌ها مطلع شویم به‌آسانی می‌توانیم بهترین و مناسب‌ ترین عایق را شناخته و به‌ عنوان عایق رطوبتی مورد نیاز خود از آن استفاده کنیم.

نتخاب بهترین و مناسب‌ترین عایق رطوبتی پیش ساخته

اگر محیطی عایق نشود پس‌از مدت‌زمان بسیار کوتاهی در مقابل نفوذ آب به سطوحی مثل دیوارها یا سقف رطوبت به نمای داخلی بنا نفوذ کرده آن را دچار نم زدگی می‌کند و ازآنجایی‌که گردش هوای کافی در ساختمان وجود ندارد محیط مناسب رشد باکتری‌ها و به وجود آمدن کپک می شود. درنتیجه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین عایق می‌تواند ساختمان و هر محیط دیگری را از نم زدگی محافظت کند. با استفاده از ایزوگام بعنوان لایه و یک عایق رطوبتی همه تا حدودی آشنا هستیم. بعنوان مثال همه میدانیم که از ایزوگام جهت محافظت بنا و یا سازه در برابر نفوذ آب و یا رطوبت از بیرون ساختمان به داخل مورد استفاده بسیار دارد. استفاده برای جلوگیری از آب باران به داخل و تنها در طبقات آخر یک بنا و یا پشت بام نزد عموم جامعه برای ایزوگام بیشترین مفهوم را دارد.انتخاب بهترین ایزوگام برای پشت بام اولین نکته در هنگام خرید عایق رطوبتی است که دقت بسیار و شناخت کافی از متریال و نوع و قیمت ایزوگام را نیاز دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام پشت بام ایزوگام پشت بام, انواع ایزوگام بام

امروزه ایزوگام، مناسب ترین و رایج ترین عایق برای پشت بام ها به شمار می رود. طوری که به ندرت جایی را می بینیم که در پشت بام آن از عایقی به جز ایزوگام استفاده شده باشد. ایزوگام پشت بام به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت و گرما و … دارد، می توان به خوبی از ساختمان در هنگام بارندگی محافظت کند. از طرفی نصب این نوع عایق هم به مراتب راحت تر و سریع تر از دیگر انواع عایق پشت بام انجام می شود و به همین دلیل، طرفداران بیشتری دارد.