سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پوشش های صوتی کف ساختمان در کرج

نظر

خرید پوشش های صوتی کف ساختمان در کرج : به طور معمول سر و صدا در همه جا وجود دارد. اگر در آپارتمان یا ساختمان شما نیست، در جهان خارج است. و ناگزیر به خانه‌های ما منتقل می‌شود. عایق صوتی تنها راه حل این است که بتوانید همه این سر و صدای ناخواسته را خاموش کنید. عایق صوتی نباید پیچیده یا گران باشد. با کمک گرفتن از یکی از دوستان می‌توانید آن را به یک فرآیند سرگرم کننده تبدیل کنید. همچنین عاقلانه است که به خوبی آماده شوید. برای تهیه همه ابزار و مواد مورد نیاز خود وقت بگذارید. با این وجود  نیازی نیست که از خودتان پیشی بگیرید. اگر به نظر شما مناسب تر است یا صاحب ساختمان چنین می گوید ، کافی است از متخصصان کمک بگیرید.

خرید پوشش های صوتی کف ساختمان در کرج

صدابندی، تنها راهی است که با استفاده از آن می‌توانید اصوات کوبه‌ای را از بین ببرید. برای همین جدا کردن کفی که ضربه روی آن وارد می‌شود، با کف ساختمان، یکی از موثرترین راه‌های برای عایق‌کاری کوبه‌ای است. با استفاده از مواد میراکننده مانند لاستیک، پشم شیشه، و یا بعضی از فنرهای فلزی، کف ساختمان را از کفی که ضربه به آن وارد می‌شود جدا کنید. البته در نظر داشته باشید که بازده این روش، بستگی به جرم کف معلق، کیفیت ماده میراکننده و درجه صدابندی دارد. هنگامی که دیواره‌های جداکننده از کف را در ساختمان قرار می‌دهید، باید دقت زیادی داشته باشید. اگر این کار را با دقت کافی انجام ندهید، ممکن است جاگیری شبکه‌های جداکننده به نحوی باشد که موادی که در کف استفاده شده است، خودشان صدا را به طبقه‌ی پایین‌تر انتقال دهند. در این صورت، تمام هزینه‌ای که برای انجام عایق کوبه‌ای با استفاده از این روش انجام داده‌اید، هدر خواهد رفت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صدا کف ساختمان عایق صدا کف ساختمان, پوشش صوتی کف

صداگیری صداهای کف امریست بسیار تخصصی به این خاطر که ماهیت صداهایی که از کف آپارتمان عبور میکنند با صدای دیوار مشترک و یا سقف کاملا متفاوت میباشد و ضد صوت کردن آن تنها از عهده عایق های مدرن و چندمنظوره که دارای مواد ضد کوبش می باشد بر میاید. متاسفانه در کشور ما به دلیل نبودن اطلاعات کافی عایق های غیر تخصصی و غیر کاربردی به عنوان عایق صوتی کف فروخته میشود و به این نکته مهم توجه نمیشود که هر عایق بسته به نوع ترکیبات و ضخامت برای یک مکان خاص ساخته شده و متاسفانه در ایران بعضی شرکت های سودجو برای هر مکانی یا هر محیطی صرف نظر از کاربرد آن عایق صوتی یک نسخه واحد تجویز میکنند. در صورتی که صداگیری و حذف قطعی صدا به خصوص داهای عبوری از کف ساختمان امریست فوق العاده تخصصی و مشتریان برای اینکه در دام این شرکت ها نیفتاده و هزینه و وقت خویش را تلف نکنند باید اولویت اول را کیفیت و نوع عایق و برند در نظر بگیرند و قیمت و ضخامت و… در اولویت های بعدی قرار می گیرند.