سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق های نانو پلیمری در استخرها

نظر

اجرای عایق های نانو پلیمری در استخرها : عایق نانو پلیمری به دلیل الاستیسیته بودن در مقابل تنش های ناشی از انقباض و انبساط سطح مقاوم بوده و ترک نمی خورد. عایق رطوبتی نانو پلیمری پایه آب جایگزین صد در صد ایزوگام و عایق های قدیمی بوده و تمامی این عایق های رطوبتی نانو بر پایه پیگمنت اکریلیک ساخته شده که با انواع سازه ها سازگار می باشد. عایق رطوبتی استخری ضد قارچ و باکتری و آنتی باکتریال بوده و از رشد هر گونه خزه و جلبک جلوگیری می کند. عایق رطوبت نانو ضد uv و ضد اشعه خورشید بوده و از ساختمان شما در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت می کند. عایق رطوبتی تک جزئی نانو دارای حداقل 15سال عمر مفید بوده که روی لیبل شرکت درج شده و روی محصول زده می شود.

اجرای عایق های نانو پلیمری در استخرها

این عایق در برابر فشار منفی و مثبت آب بسیار مقاوم می باشد و در عایق کاری استخر هر چقدر که سالیان طولانی تری در معرض آب قرار دارد نه تنها باعث فرسایش عایق نمی شود بلکه عایق در معرض نم و رطبت محکم تر نیز می گردد. ضد سایش و مقاوم بودن این عایق در برابر ضربه و قرار گرفتن ابزارآلات سنگین بر روی این عایق این خاصیت برا ایجاد می کند که برای عایق کاری پشت بام و کف انبارکه تردد ماشین آلات وقرار گرفتن ابزارآلات سنگین بر روی آن قرار دارد مناسب باشد. برای عایق کاری سرویس های بهداشتی ،حمام ،اشپزخانه و یا پشت بام هایی که بعد از عایق بندی موزاییک کاری می شوند بسیار مناسب است . یکی از علت های نشت آب پشت بام هایی که از ایزوگام یا قیرگونی استفاده می کنند سوراخ شدن ایزوگام توسط ابزارآلات بنایی می باشد که در این عایق به دلیل مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه ،این ریسک وجود ندارد. این عایق تحمل فشار منفی و مثبت آب را دارد و جهت عایق کاری استخر ها و موتورخانه ها و طبقه منفی  ،چاله های آسانسور ،دیوار حائل و … مناسب می باشد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق اسخر نانو عایق اسخر نانو, عایق بندی استخر

عایق رطوبتی که توسط پلیمر ساخته شده باشد توانایی تحمل فشارات هیدرولیکی و فشارات مکانیکی سازه را داشته می تواند در سخت ترین شرایط محیطی و فیزیکی نتیجه مطلوبی از ایزولاسیون استخر را به همراه داشته باشد. استفاده از پلیمرهای اکریلیکی و اختلاط با پودر پلیمری علاوه بر اقتصادی بودن روش آب بندی استخر می تواند جزو آسانترین روش اجرای مواد نیز مورد نظر قرار گیرد . چرا که استفاده از این نوع عایق رطوبتی استخر نیاز به تخصص بالا نداشته و توسط فرد بدون آموزش قابل اجرا می باشد. سرعت اجرای بالا و اطمینان خاطر از کیفیت جنس باعث شده این نوع عایق رطوبتی استخر در زمره پر فروش ترین محصولات این شرکت قرار گیرد و همچنین چون بعلت رنگ عایق استخر مورد استفاده قرار می گیرد می تواند جزو محصولات استراتژیک این مجموعه قلمداد شود .