سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی قیر آماده طبیعی در آسفالت جاده و راه سازی

نظر

کارایی قیر آماده طبیعی در آسفالت جاده‌ و راه سازی : قیر آماده طبیعی دارای انواع فلزات مختلف و عناصر غیر فلزی می باشد و از محصولات پرطرفدار در میان کشورهای منطقه است. پودر قیر طبیعی یکی از فرآورده های قیر طبیعی است و در پروژه های ساختمانی و آماده سازی معابر عمومی به کار می‌رود فرآوری این محصول در پالایشگاه‌ ها انجام شده و سپس به محصولات متنوعی تبدیل می‌ شود. قیر آماده طبیعی بعد از تصفیه شدن در مصارف صنعتی مانند پوشش‌ دهی لوله ها و سقف سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. مهمترین کاربرد قیر به عنوان چسباننده دانه های سنگی در آسفالت جاده‌ ها و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد و منبع اصلی تولید این محصول نفت خام می باشد در پالایشگاه‌ ها مورد تسویه قرار گرفته و به قیر تبدیل می‌ شود. **>

کارایی قیر آماده طبیعی در آسفالت جاده‌ و راه سازی

قیر معدنی ماده‌ای شبیه روغن سیاه یا قهوه‌ای بوده که حاوی درجه غلظتی متغیر از مایع چسبناک تا جامد شیشه‌ای است. نتایج حاصله از آنالیز قیر طبیعی نشان می‌دهد که این ماده از بقایای تقطیر نفت یا رسوبات طبیعی به دست می‌آید. قیر طبیعی از ترکیبات هیدروژن و کربن با نسبت جزئی نیتروژن، گوگرد و اکسیژن شکل‌ می‌گیرد. این ماده در طی مراحل اولیه تجزیه ذخایر آلی دریایی به نفت تشکیل شده و حاوی مواد معدنی است. چنین فرایندی ممکن است در نهایت به ایجاد قیر معدنی منتهی شود که نوعی قیر جامد بوده و از طریق منابع نفتی در اختیار ما قرار می‌گیرد. تفاوت قیر معدنی و غیر نفتی در این است که قیر معدنی عمدتا به عنوان یک اصلاح‌کننده برای قیرهای پالایشگاهی مورد استفاده در آسفالت و ایزوگام به کار می‌رود. بنابراین، این انتظار وجود دارد که خرید و فروش قیر معدنی عمدتا در بخش حمل و نقل جاده‌ای و مسکن‌سازی صورت گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

 قیر طبیعی باکیفیت قیر طبیعی باکیفیت, انواع قیر

کیفیت بالا و قیمت مناسب دو عنصر مهم تاثیر گذار در انتخاب نمی باشد این سایت با سال ها تجربه در زمینه فروش قیر طبیعی و با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت محصول آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. با ثبت سفارش خود به صورت عمده از مزایای این سایت بهره مند شده و محصول خود را با کیفیت عالی و مرغوب و با قیمت مناسب دریافت نمایید. با توجه به کیفیت و کاربرد فوق العاده عالی قیر طبیعی باکیفیت گیلسونایت معدنی در صنعت های مختلف و قدرت استحکام بالا، هر روزه خرید این محصول معدنی از سوی افراد در صنعت های مختلف از جمله رنگ سازی، ریخته گری، آسفالت و… رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه کنند.