سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های ضد آب کردن سطوح ساختمان با اپوکسی

نظر

 روش های ضد آب کردن سطوح ساختمان با اپوکسی : برای ضد آب کردن به روش اصولی، به زمان کافی و دقت در اجرا نیاز است. مواد آب بند باید به دقت به تمامی‌سطوح اعمال شود. روش قدیمی برای آب بند سازی استفاده از قیرو گونی یا ایزوگام است. این روش نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد و برای بسیاری از موارد مانند کف سرویس های بهداشتی، نیاز است که سطح رویی اعم از سرامیک یا سنگ از روی سطح جدا شود. این امر نیاز به تخریب دارد که مشکلات ناشی از آن بر کسی پوشیده نیست. ما با استفاده از مواد آب بند به صورت پوشش اسپری لایه لایه، با کیفیت ترین آب بندی را با صرف کمترین هزینه ارائه می‌نماید. مواد آب بند به دو صورت تک جزئی یا دو جزئی قابل تهیه هستند که با توجه به نوع کاربرد آب بندی به مشتریان محترم پیشنهاد می‌گردد.

روش های ضد آب کردن سطوح ساختمان با اپوکسی

بعضی از این نوع پوشش ها نیاز به پرایمر دارند (پرایمر اولین لایه پوشش است که ارتباط بین سطح زیر کار را با لایه های دیگر پوشش برقرار می‌کند). لایه های پوشش هم می‌توانند یکسان بوده و فقط برای افزایش ضخامت روی لایه دیگر (پس از خشک شدن لایه قبلی) اعمال شوند، هم می‌توانند جنس متفاوتی داشته باشند و برای مقاصد خاص (افزایش مقاومت مکانیکی، افزایش مقاومت شیمیایی، افزایش مقاومت به سایش، افزایش مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و …) به لایه های پوشش اضافه شوند. عایق رطوبتی با قابلیت انعطاف زمینه جدیدی برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرنها پیش ساخته شده از قیر همچنان بعنوان رایج ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می باشد حتی امولسیونهای ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی اپوکسی عایق رطوبتی اپوکسی, رزین اپوکسی

همانطور که می دانید باید قیروگونی را تا میزان 150 تا 200 درجه سانتیگراد حرارت داد ، ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار می باشد . بنابراین امولسیونهای ساخته شده از قیر با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد . اینگونه امولسیونهای نفتی در آب حدوداً دارای 50% قیر می باشد . با سفت شدن این امولسیون آب آن تبخیر و قیر بصورت بیندر باقی می ماند . ترکیبات کف سازی بام ، بر پایه امولسیون پلیمرهای جدید عملکرد کاملا‏ً متفاوتی دارند ، شاید مهمترین ویژگی آنها ایجاد یک لایه نازک با قابلیت انعطاف بعد از خشک شدن باشد.