سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوششهای حفاظتی درزبندی و آب بندی در پشت بام

نظر

پوشش‌های حفاظتی درزبندی و آب بندی در پشت بام : خسارات وارده در استفاده روش های قدیمی و انجام تعمیرات مکرر ، می تواند هزینه گزاف را به همراه داشته باشد که این مساله ضرورت استفاده از عایق مناسب را روشن می سازد. عایق های نوین تولید شده که به صورت یک لایه انعطاف پذیر یک میلی متری بر روی سطوح اجرا می شوند این مشکلات را حل نموده است. از جمله انواع عایق های رطوبتی علاوه بر قیر می توانیم به انواع ماستیک ها و درزبندها ، قطران، عایق های پلیمری (انواع پلاستیک ها و لاستیک ) که قسمت زیرین لایه عایق رطوبتی پیش ساخته جهت ایجاد چسبندگی بهتر برای بام کاربرد دارد ، عایق های پیش ساخته که بهترین نوع این پوشش ها نمد پشم شیشه است ودر دو نوع عایق بام و عایق پی تولید شده اند ، تیشو ، رنگ هایی چون سیلر و … اشاره کنیم. 

پوشش‌های حفاظتی درزبندی و آب بندی در پشت بام

پشت بام یکی از قسمت های مشاع خانه است و غفلت از آشن می‌تواند خسارات سنگینی به خانه وارد کند. مهم‌ترین چیز در مورد پشت بام، انتخاب یک پوشش خوب برای عایق‌بندی آن است.  ایزوگام و عایق بندی پشت بام در دنیای امروز بسیار رایج شده است. دلیل اصلی این کار حفظ بافت ساختمان و مصالح آن است ولی این اقدام یک عایق حرارتی برای جلوگیری از اتلاف گرما هم محسوب می شود. به منظور محافظت از سقف خانه در برابر عوامل جوی مانند برف و باران، لازم است از پوشش‌های حفاظتی مناسبی بر روی بام استفاده شود. ترک هایی که در اثر تغییر حجم و جمع شدن رویه آسفالتی پشت بام در اثر افت دمای محیط و یا فشار اجسام، به وجود می آیند، ترک های انقباضی نامیده می شوند. ترک های انقباضی معمولا عرضی بوده و گاهی هم به شکل مجموعه ای از ترک های به هم پیوسته که تشکیل قطعات بزرگ را می دهند ظاهر می شوند. در حالت اخیر، تفاوت ظاهری این ترک ها با ترک های موزائیکی در آن است که ترک های انقباضی سطح رویه را به قطعات بزرگتری تقسیم کرده و به علاوه گوشه های این قطعات نیز تیزتر است که با استفاده از قیر و چسب های ماستیک سرد اجرا، درزبندی آسفالت سقف به راحتی انجام می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق آب بندی و درزگیر عایق آب بندی و درزگیر, مواد آب بندی نانو

ضد آب های پلیمری مخصوص استفاده در بام ها با استفاده از تجهیزاتی بنام ایرلس در دو مرحله بر روی سطوح مورد نظر اجرا می شود. استفاده از این روش اجرایی در عایق کاری پشت بام سبب می شود سطوح به صورت یک دست، صاف و زیبا عایق شود. این محصولات افزون بر اینکه عایق های رطوبتی بسیار مناسبی هستند از هدر رفت گرما و انرژی ممانعت می نمایند و به دلیل دارا بودن توان انعطافی بسیار بالا در مواجه با تنش ها و لرزه های ایجاد شده در سازه مقاوم هستند. این متریال های توانمند در ضد آب نمودن سطوح، ذرات گردوغبار و آلودگی را به خود نمی گیرند و در صورتی که مشکلی در آنها به وجود بیاید و به ترمیم نیاز داشته باشند عملیات اجرایی بازسازی به راحتی صورت می گیرد.