سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق صدا شانه تخم مرغی در سطوح

نظر

بهترین عایق صدا شانه تخم مرغی در سطوح : امروزه با توجه به استقبال عمومی در مورد استخراج رمز ارزهای دیجیتال، از جمله موارد کاربرد ویژه عایق صدا شانه تخم مرغی روی سطوح و دیواره ی ماینرباکسها و اتاق هایی است که دستگاه ماینر در انجا در حال ماینینگ می باشند.  در واقع از عایق صدا شانه تخم مرغی برای عایق صوتی دستگاه های ماینر استفاده می شود. صدای گوش خراش دستگاه های ماینر در زمان کارکرد و ماینینگ، باعث شده دستگاه های ماینر را در باکس های ویژه ی صداگیر قرار دهند و روی دیواره ی این باکس ها هم از عایق صدا شانه تخم مرغی استفاده کنند. این نوع عایق صدا(عایق صدا شانه تخم مرغی) بهترین گزینه برای مهار صدای فن ها و پاور دستگاه ماینر محسوب می شود.

بهترین عایق صدا شانه تخم مرغی در سطوح

بیشترین شکست، افت و حذف صدای دستگاه ماینر در اتاقک های ماینر پس از برخورد فرکانس های صوتی به سطوح شش وجهی و شانه تخم مرغی این عایق صدا اتفاق می افتد.  در اینجا ذکر این نکته بااهمیت است که گاهاً مشاهده شده که به جای عایق صدا شانه تخم مرغی از ابر یا اسفنج که دارای دانسیته بسیار پایین است استفاده می شود که باید گفت این فرایند و استفاده از ابر یا اسفنج شانه تخم مرغی کمکی به عایق صوتی یا کاهش صدا نخواهد داشت و راندمان عایق صوتی صرفا با کاربرد عایق صدا شانه تخم مرغی بالا خواهد رفت.  نکته دیگر هم در زمینه کاربرد مناسب عایق صدا شانه تخم مرغی مطرح است رابطه ی میزان عایق صوتی با ضخامت عایق صدا شانه تخم مرغی است. با توجه به دانسیته بالاتر عایق صدا شانه تخم مرغی در ضخامت های بالاتر به وضوح می توان گفت که هرچه ضخامت عایی شانه تخم مرغی بالاتر رود میزان عایق صوتی عایق صدا شانه تخم مرغی هم بالاتر می رود. علاوه بر کاربرد عایق صدا شانه تخم مرغی در دیواره ماینر باکس ها بطور عمده و ویژه در ساختار لوله خرطومی های هوا هم می توان از عایق صدا شانه تخم مرغی استفاده کرد و میزان صدا و زوزه ی هوای عبوری از داخل لوله خرطومی را کاهش داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی شانه تخم مرغی عایق صوتی شانه تخم مرغی, انواع فوم عایق صدا

پشم سنگ یک عایق صدا، حرارتی و ضد حریق می باشد که از نوعی سنگ آذرین به نام بازالت که بازمانده فعالیت های آتشفشانی است، تولید می شود. این عایق متریالی نارسانا است و هدایت الکتریکی آن صفر می باشد. این عایق ضد آلرژی است و هیچ گونه ضرری برای انسان ندارد. همچنین وزن این عایق سبک است و بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در کرج تماس بگیرید. در تولید پشم سنگ مواد شیمیایی به کار نمی رود، دوام و طول عمر این عایق بالا بوده و مواد شیمیایی تاثیری بر آن نمی گذارد. این المان به دلیل ویژگی های مذکور، از بهترین عایق های اکوستیک و صدا محسوب می شود.