سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق امولسیونی به عنوان عایق بام

نظر

اجرای عایق امولسیونی به‌ عنوان عایق بام  : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی، مایعی ویسکوز به‌صورت امولسیون است که به‌صورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می‌شود. وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن است. در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد، است. عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد خواهد بود. محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون‌های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون، دیوار حائل، زیرزمین، تونل و … به‌ راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل‌ اجرا است.

اجرای عایق امولسیونی به‌ عنوان عایق بام

از دیگر کاربردهای عایق امولسیونی به‌عنوان عایق بام است، همچنین جهت ممانعت از تبخیر سریع آب بتن در حالت خمیری و درنتیجه جلوگیری از ترک خوردن آن نیز کاربرد دارد. عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی روی سطح بتن، مانع جذب آب‌شور توسط بتن می‌شود درحالی‌که سطوحی که عایق نشده باشند آب‌شور را جذب کرده و دچار خوردگی می‌شوند. بهترین گزینه برای محافظت از سطوح خارجی لوله‌های انتقال آب و مشتقات نفتی و … استفاده از عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی است و به‌ صورت گسترده مورداستفاده قرار می‌گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های پوشش های امولسیونی ویژه :

  • فاقد حلال های نفتی بوده، براحتی با آب رقیق میگردد و به صورت سرد قابل اجرا است.
  • خطرآتش سوزی و آلودگی محیط زیست ندارد.
  • کاربرد آن ساده بوده و احتیاج به وسایل خاص ندارد.
  • مقاوم در برابرآب، الکل،اغلب محلول های نمکی.
  • مقاومت مناسب در برابر اسیدهای ضعیف.
  • جلوگیری از یون های مخرب به داخل سازه های بتنی.
  • بدون ترک، بدون شره.
  • انعطاف مناسب و مقاوم در برابر تنش های دمایی.

پوشش امولسیون قیری پوشش امولسیون قیری, عایق های قیری در کرج

پوشش‌ های امولسیونی از کمترین میزان سمیت برخوردار می‌ باشند به عبارتی  دیگر مواد آلی فرار بسیار کمی‌دارند. رنگ امولسیون در حالات طرح‌های مختلف مثل براق، نیمه براق، پوسته تخم مرغی، مات و صاف موجود است. هنگامی‌ که پوشش امولسیونی در معرض آب ها قرار می‌گیرد، کیفیت یا رنگ آن تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و این فایده را به آن می‌ بخشد تا تمیز کردن آن حد قابل توجهی راحت تر شود. بهترین گزینه برای محافظت از سطوح خارجی لوله های انتقال آب و مشتقات نفتی و ... استفاده از عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی است و بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد .