سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش نصب و اجرای ایزوگام در دیوار ساختمان

نظر

روش نصب و اجرای ایزوگام در دیوار ساختمان  : در اکثر مواقع دیده شده است که قسمتی از سطح پشت بام هایی که قبلا ایزوگام شده بود در اثر ضربه و یا عوامل مختلف دیگر فرسوده و دچار آسیب شده است. متاسفانه در چنین مواردی نم و رطوبت به راحتی می تواند به داخل سطح زیرین ایزوگام نفوذ کند و باعث خرابی سقف شود و صاحب خانه را به دردسر بیندازد. در این موارد می توان بدون قبول هزینه های تعویض و نصب ایزوگام در کرج اقدام به تعمیر و ترمیم این قسمت ها کرد. خبر خوب این که متصدیان نصب ایزوگام در کرج با ارائه خدمات ویژه تعمیر و مرمت قسمت های فرسوده و آسیب دیده ایزوگام های قدیمی، می توانند این مشکل را حل و مرتفع کنند. 

روش نصب و اجرای ایزوگام در دیوار ساختمان 

ایزوگام دیوار ساختمان به منظور جلوگیری از پوسیدگی و رطوبت در دیوار های ساختمانی نصب می شود. ارزان ترین قیمت نصب ایزوگام روی دیوار در شرکت خوارزم سازه قابل مشاهده است. کارشناسان شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت با نصب بهترین ایزوگام برای دیوار بدون داربست در سریع ترین زمان ممکن با حفظ کیفیت عایق کاری ضمانت نامه 10 ساله را به مشتریان ارائه می دهند. انتخاب بهترین عایق رطوبتی برای دیوار با توجه به ضخامت و وزن رول صورت می گیرد. مراحل عایق کاری دیوار بدون نیاز به داربست و در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام دیوار ایزوگام دیوار, انواع ایزوگام

برای انجام نصب ایزوگام روی دیوار نیاز باید از متد و مهارت های خاصی بهره برد. استفاده از داربست برای این کار لازم است. نصب ایزوگام روی دیوار باید از بالای دیوار تا پایین به صورت گام به گام انجام شود. همچنین نصاب حرفه ای و ماهر باید این کار را به شکل صحیح و اصولی انجام دهد تا در آینده ایزوگام با مشکلاتی همانند ول کردن روبرو نشود. البته ضروری است نکاتی پیش از اجرای ایزوگام روی دیوار رعایت شود که در ادامه به بررسی این نکات پرداخته ایم.

  • لازم است قبل از نصب ایزوگام سطح روی دیوار کاملا تمیز شده و در صورتی که ناهمواری یا ترک روی آن وجود دارد، برطرف شده تا در عملیات نصب ایزوگام مشکلی ایجاد نشود.
  • ضروری است که ایزوگام انتخاب شده از نوع استاندارد و باکیفیت باشد تا از عایق کاری مناسب و چسبندگی کافی در طولانی مدت برخوردار باشد.
  • پیش از شروع فرایند نصب، باید از محکم و ایمن بودن داربست مطمئن شد و نیز نکات ایمنی را رعایت کرد.
  • نصاب هایی که ممکن است در حین کار دچار سرگیجه شوند یا قدرت حفظ تعادل خود را ندارند باید از انجام این کار خودداری کنند.