سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق رطوبتی نانو بی رنگ جایگزین ایزوگام

نظر

بهترین عایق ‌رطوبتی نانو بی رنگ جایگزین ایزوگام : عایق رطوبتی نانو برای مقابله با آسیب ها و ضررهای که رطوبت از خود برجای می گذارد طراحی شده است بنابراین در نقاطی که در ارتباط با آب و نم حاصل از آن هستند مانند سرویس های بهداشتی، پشت بام، استخرها، پایه های مربوط به ستون برق، پایه های پل، واترپروف نمودن نما، آبگریز کردن کف کارخانجات و فروشگاه ها، چاله های مربوط به خطوط انتقال نفت و گاز … استفاده می شود. یکی از خاصیت عایق رطوبتی نانو بی رنگ جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح است. از این عایق برای عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نمای ساختمان، مانند نمای آجری، سنگی، کاهگلی، گچی، چوبی و المان‌های شهری و نقاشی‌های روی دیوار، بدون تغییر رنگ استفاده می‌شود.

بهترین عایق ‌رطوبتی نانو بی رنگ جایگزین ایزوگام

عایق ‌رطوبتی بی رنگ در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند. به عبارت دیگر عایق ‌رطوبتی بی رنگ دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود. در عایق کاری رطوبتی این عایق ‌رطوبتی به وسیله نفوذ به بافت و لایه‌های زیرین مانع از ورود رطوبت به بافت داخلی ساختمان شده و سطح را به صورت کامل آب بندی می‌کند. وزن عایق ‌رطوبتی بی رنگ بسیار سبک است به گونه‌ای که در فرآیند عایق کاری رطوبتی وزن کم این محصول هیچ گونه اضافه باری را به سازه وارد نمی‌کند. همچنین فشار آب زیادی در عایق ‌رطوبتی بی رنگ قابل تحمل است که به صورت کامل نیز غیر قابل اشتعال است. عایق ‌رطوبتی بی رنگ در انواع و ترکیبات مختلفی ساخته می‌شود که این ترکیبات موجود در عایق نقش مهمی در کیفیت آن ایفا می‌کند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های نانو بی رنگ عایق های نانو بی رنگ, پوشش رطوبتی نانو

عایق ‌رطوبتی در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند. به عبارت دیگر عایق ‌رطوبتی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود.محصول عایق رطوبتی بی رنگ نانو ، سطح را در برابر نفوذ آب،‌ گرد و غبار و گازهای جوی مقاوم می‌سازد.و این امر باعث عایق شدن سطح در برابر سرما گرما رطوبت میگردد.مشخصات فنی عایق نانو نمایی بدون رنگ یک نوع عایق حرارتی و برودتی برای نما مقاوم در برابر رطوبت و گازهای جوی مقاوم در برابر تابش‌های مضر خورشیدی است.