سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع آکوستیک عایق صدا در سراسر کشور

نظر

عرضه انواع آکوستیک عایق صدا در سراسر کشور : صدا نوعی انرژی است که هنگام لرزش اشیا تولید می‌شود. انرژی صوتی، از منبع صوت به خارج منتقل شده و باعث ایجاد ارتعاش در اجسام و هوا می‌شود. این انرژی از ذره‌ای به ذره‌ی دیگر منتقل می‌شود تا زمانی که وارد گوش ما شده و به عنوان سر و صدا در مغز ما ثبت شود. برای کاهش این سر و صدا، امواج انرژی باید قبل از رسیدن به گوش ما قطع یا متوقف شوند. هدف صفحات آکوستیک دقیقا همین است؛ جذب حداکثری انرژی صوتی. به‌طور کلی مواد نرم، قابل انعطاف یا متخلخل مانند پارچه‌ها به عنوان جاذب صدا عمل می‌کنند در حالی که مواد متراکم، سخت و غیرقابل نفوذ مانند فلزات و بتن انرژی صوتی را منعکس می‌کنند. آکوستیک پنل در واقع تخته‌ای است که از مواد جذب‌کننده صدا ساخته می‌شود. بنابراین هنگامی که صدا از آن عبور می‌کند بخشی از آن جذب شده و از شدتش کاسته می‌شود.

عرضه انواع آکوستیک عایق صدا در سراسر کشور

فوم آکوستیک عایق صدا هرمی یکی از انواع ابر و عایق آکوستیک می باشد. آلودگی صوتی در کنار آلودگی هوا از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی ماشینی هستند. صداهای بلند و گذرا یا صداهای کم اما مداوم می‌توانند تأثیرات مخربی روی سلامت جسم و روح انسان داشته باشند. اغلب اوقات منبع صدا را نمی‌توان حذف کرد، اما می‌توان توسط عایق صوتی صداها را کم و کنترل کرد. اگرچه که در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته به استفاده از عایق‌های صوتی توجه ویژه‌ای می‌شود، اما متأسفانه از این مهم در کشور ایران به خصوص در بخش های اداری و مسکونی به دلیل کنترل نمودن و کاهش برخی از هزینه ها در عملیات ساخت و ساز و دست یافتن به سودی بیشتر، بسیاری از پروژه های در حال ساخت و یا ساخته شده در کشور (خصوصاً در سال های اخیر) فاقد عایق های صوتی و جاذب صدای استاندارد بوده که این امر موجب عبور صدا به محیط های پیرامون شده و آرامش افراد را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد. جهت رفع این مشکل، می بایست از پوششی به نام عایق صوتی بر روی دیوارها، سقف، کف و ... استفاده گردد تا صدای انتقالی به محیط های پیرامون تا حد قابل توجهی کاهش یابد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم عایق صدا فوم عایق صدا, عایق کاری صوتی دیوار

فوم آکوستیک از انعکاس امواج صوتی از سقف، دیوارها و سایر سطوح سخت جلوگیری می کند. این فوم امواج صوتی را جذب می کند تا محیطی صاف، آرام و آرام ارائه دهد. فوم آکوستیک همچنین شما را قادر می سازد تا صداهای ناشی از منابع خارجی را کاهش داده و از نفوذ آنها به داخل ساختمان جلوگیری کنید.