سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از رنگها و روکشها برای آب بندی استخر

نظر

استفاده از رنگ‌ها و روکش‌ها برای آب بندی استخر : رنگ استخری نانو به صرفه ترین و بهترین رنگ استخری موجود در بازار فعلی است. مقدار مصرف بسیار اندک این نوع رنگ استخری و پایین بودن هزینه مواد اولیه و دستمزد اجرا و نیز آسان بودن روش اجرا و قابل استفاده بودن سریع آن برای پیمانکاران ساخت استخر بسیار کاربردی و مهم می‌باشد. نانو رنگ های عایق رطوبتی، نانو هورسان مناسب برای نما ی ساختمان ، استخر و جایگزین ایزوگام و ، قابل اطمینان نسبت به عایق های قدیمی می باشد. با توجه به ماندگاری بالا و همچنین نحوه اجرای بسیار راحت این محصول با تقاضای فراوان کارفرمایان ساختمانی روبرو نموده است .

استفاده از رنگ‌ها و روکش‌ها برای آب بندی استخر

دارای ایزو کیفیت و محیط زیست استفاده از این نوع رنگ عایق که با تکنولوژی نانو در حال تولید میباشد در دنیا نیز از استقبال قابل توجه ای برخوردار بوده که علاوه بر طولانی کردن عمر مصالح ساختمانی, عایق رطوبت،عایق صوت ،عایق حرارت و عایق الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد که به اختصار به آن اشاره میکنیم. . عایق رطوبتی نانو ، عایق رطوبتی استخر قابل استفاده در پشت بام،نمای ساختمان،حمام،سرویس بهداشتی، استخر و آب نما و غیره .... می باشد .استفاده از رنگ و روکش، روشی مقرون به صرفه و کم‌هزینه برای صاحبان استخر است. در این شیوه سرتاسر استخر رنگ‌آمیزی می‌شود که طبیعتاً عمر کمتری هم خواهد داشت چرا که هرچند سال یک بار باید این فرآیند دوباره تکرار گردد. زمانی که استخرها را با روش رنگ‌آمیزی آب‌بندی می‌کنید، توجه داشته باشید که رنگ در خشک‌ترین حالت ممکن به کف و دیواره‌ها زده شود. علی‌ رغم آسان و سریع بودن این شیوه، می‌بایست آن را با دقت زیادی انجام دهید. چنان‌چه قبلاً با همین روش استخر را آب‌بندی کرده‌اید، باید رنگ‌های پیشین که اصطلاحاً پوسته‌پوسته شده‌اند را جدا نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ عایق استخر رنگ عایق استخر, انواع پوشش رنگی

اگر این کار را نکنید و روی رنگ‌های قبلی دوباره رنگ بزنید، نه تنها سطح دیواره‌ها صاف نمی‌شود بلکه ظاهر استخر نیز نازیبا خواهد شد. در مجموع یک نکته کلی پیش از آب بندی استخر این است که قبل از آغاز فرآیند، می‌بایست همه قطعات و قسمت‌ های آسیب‌دیده را ترمیم و بازسازی کرد. به علاوه، نباید در سطح استخر مواد راکد، جلبک و رسوبات وجود داشته باشد بنابراین بهتر است با اسیدهای مخصوص، نسبت به پاکسازی آنها اقدام نمایید. عایق رطوبتی استخر رنگی بهترین جایگزین ایزوگام ، رنگ استخری و هرگونه محصولات ایزولاسیونی دیگر است. عایق استخری بهترین گزینه جهت رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب، نمای بنا و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ ترین زمان و کمترین هزینه ممکن است. عایق رطوبتی جایگزین مناسب برای کلیه عایق‌های سنتی.