سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه اجرا و نصب ایزوگام های عایق کاری رطوبتی

نظر

نحوه اجرا و نصب ایزوگام های عایق کاری رطوبتی : نصب ایزوگام یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر عملکرد ایزوگام است. حتماً می‌دانید که ایزوگام یک محصول بسیار خوب برای عایق‌بندی مکان‌های مختلف ساختمانی می‌باشد و امروزه از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. برای عملکرد درست و استفاده‌ی طولانی مدت از ایزوگام‌ها دو عامل کیفیت محصول و نصب صحیح آن اهمیت بسیار زیادی دارند. هر چقدر که این دو عامل به درستی رعایت شده باشد، ایزوگام‌ها طول عمر بیشتر و مفیدتری خواهند داشت. اما از این بین، نصب ایزوگام اهمیت فوق العاده‌ای دارد و تا زمانی که به درستی انجام نشود نباید انتظار عملکرد خوب داشت. **>

نحوه اجرا و نصب ایزوگام های عایق کاری رطوبتی

ایزوگام تهران نوعی پوشش مقاوم از الیاف مصنوعی و قیر است که برای ممانعت از ورود رطوبت و آب به سطح زیرین آن توسط حرارت و با مهارت ایزوگام کار در تهران چسبانده می شود. سطوحی مثل بام ها کف حمام و دستشویی استخرها و سردخانه ها مخصوصا در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی نیاز به ایزوگام تهران دارند، چراکه در مقایسه با قیر و آسفالت که در گذشته های نه چندان دور استفاده می شدند دارای مقاومت و دوام بهتری هستند. علاوه بر همه این ها از کاربردهای دیگر ایزوگام در تهران می توان به عایق کاری لوله های اب و گاز که به بالا بردن عمر لوله و کم شدن خطر نشت گاز و آب کمک شایانی می کند اشاره کرد. خبر خوب این که نصب ایزوگام در تهران با توجه به فراوانی ساخت و ساز در تهران و به درخواست بالای مشتریان ارائه دهنده انواع خدمات ایزوگام تهران می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت ایزوگام در تهران قیمت ایزوگام در تهران, اجرای انواع ایزوگام

از آنجایی که مواد اولیه ایزوگام‌ها وزن بالایی دارند، بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند که اگر ایزوگام فضاهای بزرگ را می‌خواهید انجام دهید، بهتر است که همه مواد لازم به پشت بام منتقل نشود. و اگر آن‌ها را به پشت بام منتقل کرده‌اید از انباشت آن‌ها با هم در یک مکان خودداری کنید.  دقت داشته باشید که انبار نگهداری کپسول‌های گاز مایع و رول‌های ایزوگام به هیچ عنوان مکان سرپوشیده و بسته‌ای نباشد و حتماً روزنه‌هایی برای گردش هوا داشته باشد. به خصوص کپسول‌های گاز مایع که میبایست در فضاهای باز و هوای آزاد نگهداری شوند. با توجه به اینکه اجرای ایزوگام در فضاهای سربسته و کوچک داخل ساختمان‌ها خطرات بیشتری دارد، در این فضاها تمامی اصول و استانداردهای قبل از نصب باید کاملاً رعایت شود. فراموش نکنید که برای نصب ایزوگام در این مکان‌ها حتماً از افراد با تجربه برای نصب کمک بگیرید و کپسول آتش‌نشانی نیز در دسترس باشد. نصب ایزوگام در فضاهای باز اغلب در ارتفاع‌های بالا صورت می‌گیرد. بنابراین رعایت نکات ایمنی بسیار مهم است. در واقع، رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمنی لازم، باعث می‌شود تا احتمال خطر و حوادث کم شود.