سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع عایق پشت بام نانو در کرج

نظر

فروش انواع عایق پشت بام نانو در کرج : پشت بام ها بزرگترین قسمت ساختمان ها هستند که در معرض باران و برف قرار دارند. عایق رطوبتی پشت بام ساختمان ها به عنوان یک مانع از ساختمان در برابر باران محافظت می کند. بنابراین عایق کاری بام با مواد عایق مناسب سقف با حفظ طول عمر و عملکرد ساختمان، ساختمان را در برابر باران و برف محافظت می کند. عایق آب پشت بام یک فرآیند حفاظتی است که برای اعمال بر روی پشت بام ساختمان ها با استفاده از مواد ضد آب طراحی شده است. مواد عایق رطوبتی پشت بام از نشت های احتمالی جلوگیری می کند و به عنوان مانعی بین ساختمان، باران و برف عمل می کند. به این ترتیب ساختمان توسط سیستمی محافظت می شود که بادوام بوده و نشتی نداشته باشد و باعث تشکیل کپک و قارچ نشود و عملکرد خود را از دست ندهد.

فروش انواع عایق پشت بام نانو در کرج

عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول از طرف متخصص در بحث عایق رطوبتی معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ، عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق معدنی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد. نانو تکنولوژی نیز از این قاعده مستثنا نیست. این علم به حدی گستردگی دارد که حتی در زوایای مویرگی زندگی بشر نیز رسوخ کرده است. بخشی از بسط وسیع این علوم شامل نانو عایق های رطوبتی میشود.این نوع از عایق های رطوبتی بسیار بسیار مقرون به صرفه بوده و طول عمر بالایی دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی مایع عایق رطوبتی مایع, انواع عایق نانو

طول عمر بالای آنها نیز به این خاطر است که در زیر سطح های مولکولی و در مقیاس نانو متر با مواد مختلف ترکیب می گردند و با ایجاد پیوندهای دوَار پلیمری هوا گذر، باعث تاثیر در سطح می شوند نانو مواد عایق رطوبتی در اصل هیچ لایه ای روی سطوح ایجاد نمی کنند و در حقیقت جذب مواد پذیرنده خود می شوند و جزئی از ساختار آنها می شوند. نانو عایق رطوبتی اتفاق بسیار نیکو و خوبی در صنعت ساختمان است چرا که جدای از بحث سبکی وزن بسیار قابل توجه و عدم آتش زا بودن ، ماندگاری بالایی دارد و همچنین چه از لحاظ ایمنی و چه از لحاظ اقتصادی کمک به سزایی به صنعت ساختمان میکند.این نانو عایقهای رطوبتی در مقایسه با انواع دیگر روش های عایق کاری بسیار سریعتر، سبکتر، ارزانتر و ایده آل تر هستند و لازم به ذکر است که تمامی نانو عایق های رطوبتی پایه آبی کاملا دوستدار محیط زیست بوده و هیچگونه ضرری برای اکوسیستم ندارند.