سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین پوشش های حرارتی عایق بندی سازه

نظر

بهترین پوشش های حرارتی عایق بندی سازه : نصب طیف وسیعی از محصولات عایق حرارتی ما با رعایت دستورالعمل های مربوطه آسان و کارآمد است. عایق پشم سنگ کف برای جلوگیری از انتقال گرما و صدا و بهبود حفاظت در برابر آتش توسط یک تاجر حرفه ای صنعت قابل نصب است. نوع کفی را که عایق می کنید شناسایی کنید – این روی محصول مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. سطوح عملکرد صوتی و حرارتی را تعیین کنید – این به شما کمک می کند محصول صحیح را انتخاب کنید. محل قرار دادن عایق را پیدا کنید – با ایجاد فضای کافی در اطراف خود، محل را برای نصب آماده کنید.

بهترین پوشش های حرارتی عایق بندی سازه

عرض و ضخامت را به طور دقیق اندازه گیری کنید . قبل از خرید و نصب این کار را در بین تیرچه ها انجام دهید. کاهش پل های حرارتی یک نکته کلیدی در هنگام نصب پشم سنگ است زیرا اینها می توانند تا 30 درصد تلفات حرارتی را حتی در ساختمان های عایق ایجاد کنند. این پل ها زمانی اتفاق می افتند که یک سطح گرمای بیشتری را نسبت به مواد اطراف منتقل می کند. با این حال، عایق پشم سنگ نسبت به مصالح ساختمانی معمولی مانند فلزات رسانایی بسیار کمتری دارد. بنابراین در صورت نصب صحیح، انتقال گرما را کاهش می دهد. انتخاب عایق حرارتی خوب بستگی به شرایط ساختمان دارد و از جمله عوامل موثر بر انتخاب عایق حرارتی خوب شرایط آب و هوایی می باشد. شرایط آب و هوایی بر سازگاری عایق حرارتی تاثیر می گذارد. از پارامترهای دیگر و یکی از پارامترهای اصلی در انتخاب عایق حرارتی مقدار R-Value عایق می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری حرارتی ساختمان عایق کاری حرارتی ساختمان, انواع عایق های حرارتی

هر چقدر که این مقدار بیشتر باشد عایق حرارتی مقاومت بیشتری در برابر انتقال حرارت نشان می دهد و راندمان عایق کاری را بالاتر می برد.  بعضی از افراد تصور می کنند عایق حرارتی تنها برای جلوگیری از خروج گرما از ساختمان در زمستان می باشد اما عایق حرارتی باعث خنک نگه داشتن ساختمان در تابستان نیز می شود. عایق حرارتی مانع از انتقال حرارت از یک سمت به سمت دیگر می شود، چه این گرما، گرمای ساختمان در فصول سرد سال باشد که ما نمی خواهیم از محیط داخلی ساختمان خارج شود و چه گرمایی باشد که در فصول گرما سال در بیرون ساختمان وجود دارد و ورود آن به ساختمان برای ما ناپسند می باشد و باعث افزایش هزینه های تهویه و سرمایش در تابستان می شود.