سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری رطوبتی بام منازل و ساختمان ها

نظر

عایق کاری رطوبتی بام منازل و ساختمان ها : با توجه به این با افزایش جمعیت  نوع معماری ساختمان سازی به سمت ساختمان های مرتفع تغییر کرده و عایق های سنتی مثل ایزوگام و قیرگونی برای ساختمان های امروزی جواب گو نیستند و معماری مدرن ساختمان سازی نیازمند عایق هایی یکپارچه و دارای خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید و باران های می باشد و… می باشد. مهندسین و دانشمندان علوم شیمی در کشور های تعوسعه یافته به فکر تولید عایق های رطوبتی جدید برای ساختمان ها شدند و در ایران نیز ده هاست که توسط مهندسین پیشرو در بحث عایق ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد .

عایق کاری رطوبتی بام منازل و ساختمان ها

از جمله معایب ایزوگام  می توان به تجزیه شدن در دمای زیاد و تبدیل آن به ذغال‌، توأم با اشتعال، شکسته شدن در یخبندان،تبله کردن و جدا شدن از بتن بام و تغییر شکل در مقابل فشار و حلال‌ها اشاره کرد و از معایب قیر و گونی می­توان به پوسیدگی به مرور زمان و پارگی بر اثر نشت‌های احتمالی ساختمان اشاره نمود.  که در عایق پشت بام نانو  شاهد این دست از مشکلات نیستیم. در فصل زمستان به علت باران و برف قسمتی از پشت بام آب جمع می شود و بعد از مدتی باعث نشست سقف خواهد شد، در گذشته برای عایق بندی پشت بام از ایزوگام استفاده می کردند اما به خاطر اینکه در فصل زمستان امکان اجرای ایزوگام وجود نداشت و علاوه بر آن برای اجرا خطراتی وجود داشت امروزه از عایق های رطوبتی برای عایق بندی پشت بام به خاطر اجرای آسان آن استفاده می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی پشت بام موزاییکی آب بندی پشت بام موزاییکی, عایق های بیرنگ بام

پوشش عایق بندی سقف بالای ساختمان یک سیستم عایق بندی جدید است که به منظور عایق بندی سطوح سقف بام، آب بندی موزاییکی، سرامیکی و سنگی و همین طور آب بندی ایزوگام  استفاده می‌شود. این پوشش نانو که برای عایق بندی پشت بوم به کار می‌رود، جایگزین مناسبی برای ایزوگام است و برای بازدهی بالاتر، معمولاً از چندین لایه آن بر روی سقف بالای ساختمان استفاده می‌شود. این نوع عایق حتماً باید به صورت تخصصی و متناسب با نوع مصالح استفاده شده در سطحی که عایق روی آن نصب می‌شود، انتخاب شود تا حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد.  پوشش عایق سقف بالای ساختمان در سه نوع بیرنگ، سفید و دو جزئی عرضه می‌شود که هر کدام  از این محصولات به منظور عایق بندی یکی از انواع سطوح رایج سقف بالای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.