سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل اجرای عایق ماستیک های چسبی قیری

نظر

مراحل اجرای عایق‌ ماستیک‌ های چسبی قیری : ماستیک‌ ها دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکریلیکی و … می‌باشند. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این محصول این است که چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال‌ های ساختمانی مثل سنگ، فلزهای مختلف، بتن و غیره را دارد. همچنین عمر آن نیز بسیار طولانی بوده و بسیار باکیفیت می‌باشد. ماستیک ها غیر سمی می‌باشند و به همین جهت می‌توان در مصارفی  که با آب آشامیدنی سروکار داریم، به‌راحتی استفاده شوند. به‌ علاوه ماستیک ها در برابر نور خورشید و عامل‌های محیطی مقاومی هستند. این محصول منقبض نشده و انبساط محدودی دارد و همچنین در مقابل دمای هوای بسیار گرم، سرمای زیاد و یخبندان مقاوم بوده و قابلیت انعطاف‌ پذیری خود را حفظ می‌کند. بسیار جالب است که بدانید این محصول قابلیت رنگ کردن دارد و می‌توان از انواع رنگ‌ها با حلال آب یا تینر برای رنگ‌ آمیزی آن استفاده کرد.

مراحل اجرای عایق‌ ماستیک‌ های چسبی قیری

ماستیک ها با توجه به نوعشان کاربرد متفاوتی دارند و شاید یکی از دلایل عمده‌ای که چرا تا این حد در ساخت‌ وساز رواج پیداکرده‌اند، همین باشد. همان‌ طور که می‌ دانید اجرای برخی گونه‌ های این محصول به‌صورت سرد و گرم می‌باشد و بعضی از این ماستیک ها مخصوص آب بندی مخزن‌ها و کانال‌های آب و فاضلاب می‌باشند و برخی برای کف سازی استفاده می‌ شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر امولسیونی عایق قیر امولسیونی عایق, انواع پوشش های قیری

مزایای ماستیک عایق کاری :

مقاوم در برابر رطوبت ، مواد نفتی ، اسیدهای رقیق و گازهای شیمیایی

مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی و اشعه UV   خورشید

قابلیت انعطاف پذیری و چسبندگی عالی به سطوح مختلف و فومها

امکان استفاده در سطوح افقی ، شیب دار و عمودی

بهداشتی ، فاقد خطرات شیمیایی و دوستدار محیط زیست

مراحل عایق‌ کاری با ماستیک‌های چسبی قیری:

  1. آماده‌سازی سطح: ابتدا باید سطح مورد نظر تمیز و خشک شود. هرگونه گرد و غبار، آلودگی و چربی باید از سطح پاک شود تا چسبندگی ماستیک بهینه شود.
  2. اعمال ماستیک: ماستیک قیری به‌صورت دستی یا با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند کاردک یا تفنگ ماستیک‌زن بر روی سطح اعمال می‌شود.
  3. پخش یکنواخت: ماستیک باید به‌صورت یکنواخت و با ضخامت مناسب روی سطح پخش شود تا همه نقاط به‌خوبی پوشش داده شوند.
  4. خشک شدن: بسته به شرایط آب و هوایی، ماستیک به مدت زمان مشخصی برای خشک شدن نیاز دارد. این مرحله برای اطمینان از کارایی عایق بسیار مهم است.
  5. آب‌بندی نهایی: در صورت نیاز، لایه‌های بیشتری از ماستیک می‌تواند اعمال شود تا سطح به‌طور کامل آب‌بندی شود.