سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از عایق قیر پلیمری در تونل ها و زیرزمین ها

نظر

 استفاده از عایق قیر پلیمری در تونل‌ ها و زیرزمین‌ ها : استفاده از عایق قیر پلیمری در تونل‌ها و زیرزمین‌ها یکی از مؤثرترین روش‌ها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به این سازه‌ها است. تونل‌ها و زیرزمین‌ها معمولاً در محیط‌هایی با رطوبت بالا و تماس مستقیم با آب زیرزمینی قرار دارند، بنابراین نیاز به عایق‌کاری با مواد مقاوم و بادوام دارند. عایق قیر پلیمری به دلیل ویژگی‌های خاص خود، انتخابی مناسب برای این مناطق است. اگر می‌خواهید ایزوگام فرسوده یا پشت بام‌های سیمانی خود را ترمیم کنید عایق قیر پلیمری نانو بهترین گزینه برای شما می‌باشد. عایق قیر پلمری نانو بر پایه قیر مایع و پلیمرهای خاص با چسبندگی فوق العاده بالا، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ریز ترک‌های سیمان است.**>

استفاده از عایق قیر پلیمری در تونل‌ ها و زیرزمین‌ ها

اجرای این عایق بسیار ساده بوده و قیمت و کاربرد آن زیاد است. یکی از کاربردهای آن ترمیم موضعی یا کامل روی ایزوگام‌ های فرسوده و آسفالت می‌باشد. رنگ این عایق سیاه بوده و با قلمو، غلطک یا جاروی دسته‌دار در دو لایه روی سطح اجرا می‌گردد. برای ایزوگام های سوراخ شده، ترکیده، محل انطباق لبه‌های ایزوگام، لبه پشت بام و … بسیار مناسب و کاربردی است. این محصول برای رای آب‌بندی دیواره‌های فنداسیون‌ها در ساختمان‌هایی که از سطح زمین پاینتر قرار می‌گیرند و با خاک معبر در ارتباط هستند و امکان نفوذ آب دارد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. مقدار پوشش: هر 25 کیلوگرم برای 15 الی 17 مترمربع مناسب می‌باشد. خشک شدن آن 24 ساعت طول می‌کشد. توجه کنید که قبل از استفاده از آن، تمامی سطوح عاری از هرگونه آلودگی، روغن و چربی باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد قیر پلیمری کاربرد قیر پلیمری, عایق های رطوبتی پلیمری

کاربردهای قیر پلیمری :

  1. عایق‌بندی پشت بام‌ها: به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، گرما و سرما.
  2. عایق‌بندی تونل‌ها و پل‌ها: برای محافظت از سازه در برابر آب و فرسایش.
  3. عایق‌بندی مخازن و استخرها: جلوگیری از نفوذ آب و حفاظت سازه.
  4. پوشش و محافظت از سطوح فلزی و بتنی: برای جلوگیری از خوردگی و فرسایش.

قیر پلیمری به دلیل ویژگی‌های پیشرفته‌تر خود نسبت به قیر معمولی، یک ماده عایق بسیار مؤثر است. این ماده با افزایش مقاومت در برابر آب، حرارت و تغییرات دمایی، و همچنین با افزایش انعطاف‌ پذیری و دوام، توانسته در پروژه‌های مختلف ساختمانی و عمرانی جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. قیر پلیمری پایه حلال کشسان به عنوان یک روکش محافظ و ضدآب در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. این ماده می‌تواند به عنوان روکش‌دهی سطوح مختلف از جمله سقف، کف، بتن، آسفالت و فلزها استفاده شود. از آنجا که قیر پلیمری پایه حلال کشسان دارای خواص ضدآبی بالا است، می‌تواند سطوح را در مقابل نفوذ آب و رطوبت محافظت کند.