سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفپوش های اپوکسی نانو رزینی در سراسر کسور

نظر

کفپوش‌ های اپوکسی نانو رزینی در سراسر کسور : کفپوش‌ اپوکسی نوعی پوشش کف ساخته‌شده از رزین مصنوعی است که به‌عنوان محافظ و تزئین روی لایه‌های بتنی قرار می‌گیرد. در زمان اجرای این پوشش و با خشک شدن لایه‌های رزین، اپوکسی کف پیوندی قوی و دائمی با سطح بتنی ایجاد کرده و از نفوذ رطوبت و ورود فشار بیش از حد به سطح جلوگیری می‌کند. کفپوش‌های اپوکسی شناخته‌شده‌ترین فناوری کف رزینی هستند که مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالایی دارند. این محصولات در طیف متنوعی از رنگ‌ها در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. کفپوش اپوکسی یکی از محصولات فوق العاده محبوب و در عین حال پرفروش میباشد که برای پوشش دهی سطوح کف در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این کفپوش ها را در سازه های گوناگون با بالاترین درجه مقاومت و زیبایی اجرا کنید.

کفپوش‌ های اپوکسی نانو رزینی در سراسر کسور

رضایت بسیار بالا از نتیجه کار و همچنین مزیت های فراوانی که کفپوش اپوکسی دارد شرایطی را فراهم کرده است تا حجم گسترده‌ای از آنها تولید و به بازار عرضه شود. کفپوش های اپوکسی طبقه بندی های متعددی دارند که در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به شرح آن ها بپردازیم. مطالعه این مقاله می تواند شما را به طور کامل با این ترکیبات رنگی آشنا کند. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید. کفپوش اپوکسی از سه لایه پرایمر، میانی و روکش اپوکسی تشکیل می شود. قیمت اپوکسی با فرض سطح بستر صاف و صیقلی بدون نیاز به متریال جهت زیرسازی محاسبه می شود! مرحله اول اجرای کفپوش اپوکسی ساب الماسه هست. ساب با هدف برداشت نقاط لق و سست، برطرف کردن آلودگی های سطحی و مضرس کردن سطح زیر کار انجام می گیرد. مرحله دوم اعمال لایه پرایمر اپوکسی می باشد. از پرایمر به جهت افزایش چسبندگی سطح و لایه ای و پر نمودن منافذ سطح استفاده می گردد. میزان مصرف آن مطابق جدول می باشد. مرحله سوم استفاده از اپوکسی میانی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق اپوکسی عایق اپوکسی, انواع پوشش کفپوش

از این ماده جهت پر کردن درزها و شکستگی ها و تسطیح سطح استفاده می شود. هزینه مصرف آن مطابق جدول می باشد. مرحله چهارم اجرای روکش اپوکسی می باشد. این لایه به دو صورت اپوکسی غلطکی و اپوکسی صیقلی مورد استفاده است که هر یک سیستم و هزینه جداگانه ای دارد. تینر، سیلیس و اروزیل هم جزو متریال مورد استفاده در اجرای کفپوش اپوکسی است. اصلی‌ ترین عامل تمایز کفپوش‌های اپوکسی با سایر پوشش‌های کف، تفاوت در اجزای تشکیل‌دهنده آن‌ها است. بیشتر پوشش‌ها مانند رنگ‌های روغنی تک‌جزئی هستند؛ اما کفپوش اپوکسی از دو رزینی و سخت‌کننده تشکیل شده‌اند که برای ایجاد بالاترین مقاومت بر روی کف باید با یکدیگر مخلوط شوند.