سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق رطوبتی استخر جدید در تبریز

نظر

فروش عایق رطوبتی استخر جدید در تبریز : چسب عایق بندی نوعی پلیمر مقاوم در برابر آب و رطوبت می‌باشد که با سیمان و رنگ استخری بر پایه آب ترکیب می شود و به آنها خاصیت ضد آب بودن را می‌دهد و بیشتر در عایق بندی استخرهای ویلایی کاربرد دارد. این چسب ها در بازه دمایی بالایی خاصیت خود را حفظ می کنند، ضد جلبک هستند و به لحاظ اقتصادی به صرفه تر می‌باشند.

فروش عایق رطوبتی استخر جدید در تبریز

عایق‌ های ارائه شده جهت آب بندی استخر، دارای کیفیت بالا و مقاومت در برابر عوامل خارجی مختلف مانند آب، حرارت و محیط‌های شیمیایی هستند. این عایق‌ها به طور موثری می‌توانند از تبخیر آب جلوگیری می کنند. حفظ دمای آب باعث کاهش هزینه های آب بندی استخر می شود. با ارائه محصول با کیفیت و اجرای آب بندی توسط نصاب ماهر، شرکت شیمی عایق پایتخت بهترین ارائه دهنده عایق استخر در سراسر ایران است.  رنگ عایق استخر عبارت است از نوعی رنگ و پوشش که بر روی سطح استخرها استفاده می‌شود تا در برابر آب و عوامل جوی مقاومت نماید. استفاده از رنگ عایق استخر نه تنها به زیبایی و ظاهر استخر کمک می‌کند، بلکه از لحاظ عملکردی نیز بسیار مهم است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رنگی استخر عایق های رنگی استخر, پوشش آب بندی استخری

عایق رطوبتی استخر می تواند نمای ترک خورده و قدیمی استخرها را اصلاح و ترمیم کند. در ذیل به صورت موردی فواید و مزایای استفاده از آن ها را عنوان می کنیم.

  • انعطاف پذیری بالا

بعد از آنکه این رنگ ها به طور کامل خشک شدند همواره خاصیت ارتجاعی خود را برای مدت های طولانی حفظ می کنند. در نتیجه با نشست جزئی سازه و انبساط و انقباض سطح بستر دچار ترک نمی شوند.

  • قیمت مناسب

عایق های استخر هزینه تعمیر و نگهداری آنچنانی نسبت به دیگر رنگ های مشابه ندارند. البته قیمت نهایی آن ها نیز در بازار کنترل شده و متعادل می باشد.

  • نصب و اجرای سریع

رنگ های نانو استخری یا عایق های رطوبتی استخر به سرعت قابل اجرا هستند و پس از اعمال نیز بسیار سریع خشک می شوند.

  • عدم آسیب به محیط زیست

عایق رطوبتی استخر سازگاری بالایی با محیط زیست دارند و به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی سمی هیچگونه تغییری در آب استخرها ایجاد نمی کنند.

  • کاربری آسان

این رنگ ها نصب و اجرای آسانی دارند. شما می توانید آن ها را با استفاده از دستگاه های اسپری، غلتک ها و همچنین قلم موها روی سطوح بستر پیاده سازی کنید.

  • قدرت چسبندگی بالا

در هر نقطه ای از استخر که این رنگ ها را اعمال کنید دارای قدرت چسبندگی بالا و یکسانی هستند. روی سطوح عمودی، افقی، بسترهای سیمانی، آجری، بتن و آسفالت نیز همچنان چسبندگی بالای خود را حفظ می کنند.

  • مقاومت بالا در آب و هوای نا مساعد

برف و باران، افزایش و کاهش دما نمی تواند ساختار سخت عایق رطوبتی استخر را تغییر دهد.