سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی کف سازه های آب بند پل با ماستیک

نظر

آب بندی کف سازه‌ های آب بند پل با ماستیک : وقتی بحث از درزگیری می شود، ماستیک پلی یورتان اولین گزینه پس از درزگیر سیلیکون یا همان چسب آکواریوم و چسب سیلیکون جهانی می‌باشد. اگرچه که هر دوی این موارد عمل درزگیری را به نحو احسن انجام می‌دهند و در برابر رطوبت و حرارت و آب مقاوم هستند، در عین حال خاصیت الاستیسیته یا Elongation مناسبی هم دارند. اما تفاوت‌های بسیاری بین ماستیک پلی اورتان و درزگیر سیلیکون اسیدی می‌باشد. یکی از این تفاوت‌ها این است که ماستیک پلی اورتان ارگانیک و طبیعی است در حالیکه درزگیر و چسب سیلیکون غیر ارگانیک می‌باشد. به دلیل ارگانیک بودن ماستیک پلی یورتان است که این ماستیک‌ها دوام کمتری در مقایسه با برخی از چسب‌های سیلیکون با کیفیت از خود نشان می‌دهند. بطور مثال ماندگاری ماستیک پلی اورتان بین 5 تا 10 سال است (بسته به برند تولید کننده ماستیک پلی یورتان و متریال و فرمولاسیون) ولی ماندگاری درزگیر و چسب سیلیکون دو برابر این مقدار می‌باشد. 

آب بندی کف سازه‌ های آب بند پل با ماستیک

چسب کالباسی ترکیب تک جزئی بر پایه پلی یورتان با چسبندگی بالا، مقاومت عالی در برابر تغییرات آب و هوایی، دارای شور 40-45 و استحکام کششی 225 psi و پایداری UV است. چسب پلی اورتان سیکا فلکس ماده‌ای غیر خورنده و دارای دوام طولانی برای آب‌بندی قاب محیط بیرونی پنجره و درب، فلنج سازه‌های هیدرولیکی و پوشش مفاصل قطعات بتنی پیش ساخته با قابلیت کیورینگ تسریع می‌باشد. ماستیک به عنوان یک درزگیر پلی اورتان 1 جزئی، رنگی و الاستیک برای آب‌بندی انواع اتصالات در کف و سازه‌ های مهندسی کاربری دارد. این محصول ماده‌ای ضد آب با خواص مکانیکی خوب را در محل درز ایجاد می‌کند، در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و در طیف وسیعی از دماها الاستیک باقی می‌ماند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری بتن عایق کاری بتن, پوشش سطوح بتنی

کاربردهای ماستیک آب بندی :

  • انواع درز‌های عمودی و افقی در سازه‌های بتنی ضد آب جدید
  • آب بندی لوله‌های عبوری از دیوارها و دال‌ها
  • آب بندی درزهای مابین قطعات پیش ساخته
  • آب بندی درزها در دیوارها، بالکن ها و قاب‌های در یا پنجره
  • آب بندی لوله های بتنی آب و فاضلاب.

آب‌بندی درز انبساط، انقباض و انقطاع دیوار و کف سازه‌ های آب بند نظیر پل، تونل و مخازن بتنی پیش از پوشش نهایی، و دیگر محیط‌هایی که امکان رطوبت و تهاجم مواد خورنده باشد. درزبندی سقف شیروانی، ماستیک کاری کناف، سنگ درز انبساط موزاییک کفپوش بام ساختمان که نیاز به پیوند قوی، خواص مکانیکی عالی و مقاومت کششی بالا وجود دارد. ماستیک درزهای اجرایی (درز سرد بتن ریزی) و درز ژوئن در بتن کف‌سازی صنعتی و سایر مناطقی که ترافیک سنگین یا سایش مطرح است.