سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق نانو نمای ساختمان جدید در کرج

نظر

بهترین عایق نانو نمای ساختمان جدید در کرج : عایق نانو باید مقاومت زیادی در مقابل گرمای خورشید و سرمای زمستان داشته باشد و  قدرت حل شوندگی ان پس از خشک شدن در مقابل با اب صفر باشد. بهترین عایق نانو نمای ساختمان از جنس شفاف و بیرنگ میباشد که برای تمام سطوح بکار میرود و پس از خشک شدن به صورت کریستالی در می اید. عایق نانو نمای ساختمان برای سطوح سنگ و سرامیک و سیمان مورد استفاده قرار میگیرد و هرکدام روش خاص خود را برای اجرا دارد. اگر تاریخچه ی ساختمان سازی را مرور کنیم می بینیم که در ابتدا از کاهگل برای عایق بندی منازل قدیمی استفاده می کردند. رفته رفته قیرگونی و سپس ایزوگام ها رایج شدند.

بهترین عایق نانو نمای ساختمان جدید در کرج

در سال های گذشته نسل جدیدی از عایق های رطوبتی روی کار آمده است. که از جمله ی آن ها عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیاف دار هستند. امروزه عایق رطوبتی نانو که تحولی بزرگ در ساختمان سازی محسوب می شود ، رایج و متداول شده است. ناگفته نماند انواع عایق های قدیمی همچنان تولید می شوند اما عایق های رطوبتی جدید به دلیل ویژگی های برتری که نسبت به دیگر عایق ها دارند ، پیشتاز صنعت عایق بندی هستند. یکی از مشکلاتی که در عایقکاری و آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی و حتی سنگی وجود دارد، نگرانی از تخریب سطوح مورد نظر و سپس بازسازی آن است.عایق رطوبتی بی رنگ این مشکل را حل کرده است.عایق رطوبتی بی رنگ یا به اصطلاح کریستالی ، در دو نوع غلیظ و رقیق تولید شده که هرکدام کارایی خاص خود را دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش نانو آجر نما پوشش نانو آجر نما, عایق بندی نما

عایق رطوبتی بی رنگ مواد رقیق ، شیری رنگ بوده و پس از اجرا و خشک شدن به حالت لاستیک بی رنگ  و کریستالی و نازک درآمده و روی سطح را پوشش می دهد . عایق رطوبتی بی رنگ مواد غلیظ نیز همانطور که از اسمش پیداست از غلظت بالایی برخوردار است و در مواردی که نیاز به بندکشی است از این مواد استفاده میشود.برای مثال برای آب بندی استخر های کاشی شده و یا پشت بام ها و سطوح سرامیک شده و یا حتی برای ایزولاسیون نمودن حمام و سرویس بهداشتی ، ابتدا پس از شست و شوی سطح و عاری کردن آن از هرگونه گرد و غبار و حصول اطمینان از خشک بودن سطح ،  باید مواد غلیظ کریستالی را بر روی بند ها کشیده و پس از خشک شدن مجدد ، مواد رقیق را با آب مخلوط کرده و دو مرتبه با فاصله زمانی حدودا 12 ساعت ، روی سطح پخش کرد.