سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام با مواد نانو

نظر

عایق‌ کاری پشت بام بدون ایزوگام با مواد نانو : عایق نانو بجای ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت در ساختمان ها تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. مواد نانو جایگزین ایزوگام از مواد پلیمری تولید می شوند. مواد پلیمری به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، در عایق های رطوبتی استفاده می شوند. در واقع مواد نانو برای همه ی سطحی که احتمال ورود و نفوذ آب را دارد می توان استفاده کرد. عایق پیش‌ساخته ایزوگام به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و پرمصرف‌ترین عایق‌ های ساختمانی شناخته می‌شود و به‌واسطه مزیت‌هایی که دارد در بسیاری از نقاط جهان استفاده می‌شود اما همان‌ طور که گفته شد این عایق نیز می‌تواند معایبی داشته باشد.

عایق‌ کاری پشت بام بدون ایزوگام با مواد نانو

 پیشرفت علوم و تکنولوژی‌های مختلف باعث شده است که امروزه عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام با استفاده از عایق‌ های رطوبتی پرکاربردی در دسترس باشند و به عنوان جایگزین ایزوگام و قیرگونی استفاده شوند. عایق‌های رطوبتی نانو که از مواد پلیمری تولید می‌شوند می‌توانند بهترین جایگزین عایق‌های سنتی و قدیمی‌باشند. استفاده از عایق‌های نانو با نام روش عایق سفید نیز شناخته می‌شود. عایق سفید در اصل یک پوشش کاملاً آب‌بند است که بر پایه مواد آکریلیکی و پلیمرها تولید می‌شود. این عایق سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست داشته و نصب و اجرای بسیار ساده‌ای نیز دارد. از عایق سقف جایگزین ایزوگام می‌توان از مواد و روش‌های دیگری نیز استفاده کرد. ازجمله رایج‌ترین عایق‌های جایگزین ایزوگام می‌توان به مواردی همچون فایبرگلاس، عایق‌های تک جزئی، عایق‌های دو جزئی و … اشاره کرد. هر کدام از این عایق‌ها می‌توانند ویژگی‌ها، مزیت‌ها و قابلیت‌های خاص خود را داشته باشند و در پروژه‌های مختلفی به کار بروند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید جایگزین ایزوگام عایق سفید جایگزین ایزوگام, انواع عایق نانو بام

مزایای عایق رطوبتی نانو :

  • مقاوم در برابر نور ( UV ) خورشید
  • غیر قابل اشتعال
  • قابل شستشو
  • اجرا و نصب آسان و سریع
  • هزینه‌ی پایین تر نسبت به ایزوگام
  • جلوگیری از شکستن یا ترک خورد سطوح در اثر تغییرات آب و هوایی
  • دوام و طول عمر بالا.

معمولا برای عایق بندی استخر از ایزوگام استفاده می کنند ولی به دلیل مقاومت پایین، طول عمر کم و شکستگی در طول روز، باعث عبور دادن آب از خود و کم شدن آب استخر می شود. به همین دلیل برای رفع این مشکل باید از جایگزین ایزوگام برای استخر یا همان عایق رطوبتی استخر استفاده کنید. عایق رطوبتی پوششی جهت جلوگیری از ورود و خروج آب از رطوبت ناشی از برف، باران، فشار منفی و جلوگیری از ورود آب‌های زیرزمینی به داخل است که در پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی، سطح موزاییک، گنبد مساجد، شیروانی، ساندویچ پانل، دیوار، دیواره پارکینگ، چاله آسانسور، روف گاردن و… مورداستفاده قرار می‌گیرد.