سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های نوار درزگیری و آب بندی کرج

نظر

بهترین عایق های نوار درزگیری و آب بندی کرج : نوار های درزگیر انواع گوناگونی دارند. این مدل درزگیر ها تقریبا عمومی ترین و شناخته شده ترین درزگیر ها در میان انواع درزگیر و کاربرد آن ها می باشند. یک طرف این نوار ها، پلاستیکی از جنس کاغذ می باشد و سمت دیگر چسبی وجود دارد تقریبا چیزی مشابه به چسب های نواری با ضخامت و متریالی دیگر. برای استفاده از این نوار لازم است روکش بخش چسبنده را باز نموده و از همان قسمت روی شکاف ها و درز ها چسباند. غالبا نوار ها چندان مقاومت بالایی نشان نمی دهند و برای بستن درز های خارجی و بیرون محیط زیاد کاربرد ندارند. این نوار ها یک راه حل موقت برای بستن درز ها هستند و هیچ وقت نمی توان اطمینان داشت که سال ها برای شما کار کنند. اغلب بعد از گذشت زمان حالت چسبندگی آن ها از بین می رود و از جای خود بلند می شوند.

بهترین عایق های نوار درزگیری و آب بندی کرج

چسب‌ های سیلیکونی، ماستیک، فوم پلی یورتان و نوار چسب مخصوص درزگیری از محصولاتی هستند که برای درزگیری و عایق‌بندی درب‌ها و پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. افرادی که به صورت تخصصی در حوزه درب و پنجره کار نمی‌کنند، نمی‌دانند کدام یک از انواع چسب‌ها برای درزگیری پنجره مورد نظرشان بهتر است. ما در ادامه هرکدام از انواع این محصولات را معرفی و ویژگی‌هایشان را بررسی می‌کنیم تا متوجه شوید کدام یک از انواع چسب درزگیر پنجره برای کاربرد مورد نظر شما مناسب است. چسب‌ های سیلیکونی یکی از متداول‌ترین درزگیرها برای درب‌ها و پنجره‌ها هستند. این چسب‌ ها انواع مختلفی دارند، برخی از آن‌ها عایق حرارتی هستند و در برابر دمای بالا مقاومت دارند. برخی دیگر چسب‌ های بهداشتی هستند و در محیط‌هایی که باید آنتی‌باکتری و ضدقارچ باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی دیگر هم چسب‌های خنثی هستند و در محل‌هایی که نباید واکنش شیمیایی وجود داشته باشد، به کار می‌روند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب درزگیری نانو چسب درزگیری نانو، اجرای عایق نانو آب بندی

درزگیرهای پلی یورتان یا همان عایق های پلی اورتان جزو پلیمرهایی هستند که از ترکیب شدن ایزوسیانات با مواد هیدروژن دار به دست می‌آیند. پس این نوع درزگیرهای فوق‌العاده ساختاری پایدار دارند و عایق مناسبی برای جلوگیری از تبادل رطوبت و حرارت به شمار می‌آیند. دقت کنید که درزگیرهای پلی اورتان به دو صورت سلول بسته و سلول باز هستند. البته هر چقدر که تعداد و اندازه این سلول‌های باز و بسته کوچک‌تر باشد قطعاً درزگیر حالت یکنواخت‌تری دارد. همچنین راندمان آن بالاتر بوده و نتیجه مطلوب‌تری را به ارمغان می‌آورد. امروزه عایق های درزگیری پلی یورتان در صنایع ساختمان سازی، کارخانجات صنعتی و سازمان‌های نظامی کاربردهای گسترده‌ای دارند.‌