سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق کاری و ایزولاسیون بام سبز ساختمان

نظر

خدمات عایق کاری و ایزولاسیون بام سبز ساختمان : غشای ضد آب اولین و پایین ترین لایه روف گاردن می باشد که بعد از ساخت کف اجرا می شود، غشای ضد آب به 2 روش کلی اجرا می شود، غشای محافظت شده و غشای معکوس که استفاده از غشای معکوس به دلیل دوام زیاد مناسب تر است. یکی از ویژگی های مهمی که باید غشای ضد آب داشته باشد دوام و کیفیت بالاست، زیرا عواملی زیادی وجود دارد که می تواند به غشای ضد آب آسیب بزند، از جمله از این آسیب ها می توان برخورد ابزارآنلات مکانیکی، نفوذ ریشه، عوامل محیطی مانند باد، نور مستقیم خورشید، یخ و برف نام برد.

خدمات عایق کاری و ایزولاسیون بام سبز ساختمان

قرار دادن لایه ضد آب از جمله اصلی‌ترین روش زیرسازی روف گاردن به شمار می‌رود که دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. این لایه باید در پایین‌ترین سطح یعنی لایه بعد از سقف قرار گیرد. برای طراحی کردن این لایه دو اصل مهم باید رعایت شود، یکی اینکه وزن اضافه خاک و آب با ساختار ساختمان هماهنگی‌های لازم را داشته باشد و دوم اینکه بین ساختار ساختمان و لایه ضد آب یکپارچگی وجود داشته باشد. هزینه تعمیر لایه ضد آب بسیار بالا بوده و به همین دلیل باید از بهترین متریال‌ها که دوام طولانی دارد برای زیرسازی به عنوان لایه ضد آب استفاده شود. شما باید بدانید لایه ضد آب به عنوان یکی از مهمترین قطعات و لایه‌ها در روف گاردن به شمار می‌رود که دارای ویژگی‌های زیر است :

– در برابر اشعه نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد.

– انعطاف پذیری زیادی داشته باشد، چرا که قطعات زیادی روی این لایه نصب می‌گردد.

– در برابر مواد شیمیایی و حشرات مقاومت داشته باشد.

– در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی مقاومت داشته باشد.

– لایه محافظتی هم باید بالای لایه ضد آب قرار بگیرد تا از لایه ضد آب مراقبت کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اجرای غشای ضد آب اجرای غشای ضد آب, عایق بندی روف گاردن

یکی دیگر از مراحل و روش زیرسازی روف گاردن عایق بندی سقف است. یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که این مرحله دارد، کاهش هزینه روف گاردن در سیستم‌های خنک سازی و گرمایشی می‌باشد. در فصل زمستان از هدر رفتن انرژی تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند و همچنین در فصل تابستان هم مانع ورود گرما می‌شود. لایه عایق بندی باید با دقت بسیار زیادی روی بام قرار بگیرد، شما به تنهایی نمی‌توانید این لایه را در زیر سازی جای مخصوص قرار دهید، باید نیروهایی که متخصص طراحی و اجرای روف گاردن هستند آن‌ها را به درستی در جای خود قرار دهند.