سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات آب بندی حوضچه های فشار منفی در گلشهر

نظر

خدمات آب بندی حوضچه های فشار منفی در گلشهر : مزیت اصلی عایق رطوبتی جانبی منفی این است که سطح پس از نصب کاملاً قابل دسترسی است. هرگونه نقص یا ترمیم مورد نیاز می تواند بدون تخریب سطح یا نفوذ به زیرلایه اصلاح شود. ورود رطوبت مجاز به زیرلایه در سیستم های آببندی فشار منفی می تواند به عنوان یک مزیت (باعث بهبود کیورینگ بتن می شود) و همچنین به عنوان یک نقص ( خوردگی بتن و فولاد از آبهای زیرزمینی و مواد شیمیایی)باشد. آببندی فشار منفی از چرخه یخ زدگی و ذوب محافظت نمی کند و محدود به کاربرد سیستم های سیمانی است. در آب بندی استخر های بتنی یکی از مهم ترین چالش ها تقابل رطوبت و نفوذ آن به داخل سازه بتنی می باشد .

خدمات آب بندی حوضچه های فشار منفی در گلشهر

در صورت کلی به آبی که از خارج از سیستم هیدرولیکی به داخل سیستم وارد شود یعنی در اصل آب از بیرون استخر به داخل استخر وارد شود آب فشار منفی یا اسمز معکوس گفته می شود که اکثراً در استخرهای مناطق شمال و جنوب کشور این پدیده به علت بالا بودن سطح آب زیرزمینی اتفاق می افتد . و صورت دوم مسئله آبی است که از داخل استخر به بیرون از استخر نشت می کند به‌ عنوان نشتی استخر از آن یاد می شود . مسئله فشار منفی و اسمز معکوس یکی از گسترده ترین مباحث فنی در بحث آب بندی استخر های بتنی می باشد. تراوایی آب از بیرون از استخر به داخل استخر باعث بلند شدن رنگ استخری و عایق های موجود در روی آن می شود و به صورت طبله شدن و یا پوسته شدن رنگ استخری مشخص می گردد . مواد مخصوصی که می‌توان به عنوان آب بند کننده و جلوگیری از ورود آب به داخل استخر استفاده می شود پودر بنتونیت یا سایر مواد پلیمری می باشد . هر ساختمای دارای اجزای خاص خود می باشد که هر کدام از این اجزا در نوع خود ، کارکردهایی را داشته و مورد استفاده ی ساکنین ان ها قرار می گیرند. برخی از این اجزا به با آب ملموس بوده و رطوبت را در خود جذب می کنند که باید مورد آب بندی و عایق کاری رطوبتی قرار بگیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اب بندی حوضچه های فشار منفی اب بندی حوضچه های فشار منفی, عایق کاری فشار منفی و مثبت

این اجزا بر اساس نوع عملکرد و کارآییشان و نقطه ی قرار گیری مورد نظر دارای دو متود متفاوت آب بندی منفی و مثبت قرار می گیرند. اجزاهایی چون پارکینگ ها، چاله های آسانسور، سقف ساختمان که فشار ورودی آب از بیرون به درون سطح آن ها می باشند متود آبندی مثبت در آن ها اجرا خواهد شد و برای آب بندی سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، کف، تراس به دلیل فشار اب مثبت ، باید متود آب بندی فشار مثبت را در آن ها پیاده کرد. البته این را باید در نظر داشت که برای برخی از اجزی ساختمان می توان از دو متود برای آب بندی آن ها استفاده کرد. به طور مثال استخر هایی که در پایین تر از سطح زمین قرار گرفته اند و معرض فشار دو طرفه هستند ، می توان از این روش استفاده کردن و استخر را هم از درون محفظه و هم از بیرون محفظه آب بندی نمود.