سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق رطوبتی نانو چسبی سازه های بتنی

نظر

عایق رطوبتی نانو چسبی سازه های بتنی : چسب بتن در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربردی است. از چسب های بتن جهت ترمیم بتن، آب بندی بتن، افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن، اتصال بتن قدیم به جدید، آب بندی استخر با بتن و… استفاده می شود. این نوع چسب ها معمولا به صورت مایع (چسب بتن مایع) و یا دیگر اشکال قابل اجرا موجود هستند. بتن، ممکن است به دلیل عدم ارتعاش و تراکم پذیری مناسب، عدم هیدراتاسیون کامل، عدم رعایت قوانین بتن‌ریزی و… ‏در سطح و عمق، دارای منافذ وخلل و خرج‌های متعدد باشد.

عایق رطوبتی نانو چسبی سازه های بتنی

همانطور که می‌دانید، منافذ در بتن، می‌توانند مسیری برای ‏عبور آب و یا مواد شیمیایی به داخل ساختار بتن باشند. این پدیده، به شدت به ساختار بتن، آسیب وارد می‌نماید. بنابراین ‏برای جلوگیری از پدید آمدن آسیب‌های ناشی از نفوذ رطوبت، هوازدگی، چرخه ذوب و انجماد و یا تحت تاثیر دیگر شرایط ‏محیطی، بهترین راهکار، نفوذ ناپذیر نمودن بتن است. عایق نانو اختلاط با بتن‎، نوعی افزودنی نانو ‏آب‌بندی تولید شده با استفاده از تکنولوژی نانو ذرات است. این نوع از مواد عایق رطوبتی نانو، در حین اختلاط بتن، به ‏عنوان یک افزودنی آب‌بند نانو، به مخلوط بتن، اضافه می‌شود. با قرار گیری نانو ذرات این نوع از عایق‌های رطویتی نانو در ‏مخلوط بتن، ذرات متبلور شده و از سه جهت رشد و سبب انسداد منافذ و خلل و خرج‌های موجود در سطح یا عمق بتن ‏می‌شوند. بنابراین، در سطح بتن، دیگر منفذی برای نفوذ آب یا دیگر مواد مخرب، باقی نمانده و به نوعی بتن، آبگریز، گرد و ‏غبار گریز و در برابر نفوذ هرگونه آلودگی، مقاوم می‌‍گردد. این نوع از بتن، به مراتب از عمر مفید بالاتر از بتن‌ معمولی، ‏بهره‌مند است. از محصول عایق نانو اختلاط با بتن می‌توان در ساخت قطعات پیش‌ساخته بتنی که در ‏نمای ساختمان، جداول و… استفاده می‌شوند و یا در مواردی از بتن که در معرض شرایط محیطی مخرب مخصوصا در ‏معرض کلریدها و سولفات‌ها، قرار دارد، استفاده نمود‎. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی با چسب بتن آب بندی با چسب بتن, عایق بندی حوض

این محصول به منظور عایق بندی ساختمان از رطوبت مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به پایه آب بودن محصول میتوان آنرا بر روی سطوح خیس اجرا نمود . از خواص بارز آن میتوان به چسبندگی خوب بر روی سطوح فلزی ، بتنی ، موزاییک ، آجر و ایزوگام اشاره نمود . این محصول با توجه به خواص واترپروف و خاصیت الاستیکی بالا جهت سطوح عمودی در مناطق مختلف کشور مصرف فراوانی دارد .