سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین رنگ نانو عایق حرارتی در رنگبندی

نظر

بهترین رنگ نانو عایق حرارتی در رنگبندی : رنگ عایق حرارتی نانو از روش‌های مدرن برای جلوگیری از اتلاف انرژی و هزینه در صنعت و ساختمان‌ها است. ابزارهای بسیاری برای ایجاد یک عایق حرارتی یا رطوبتی وجود دارد. اما استفاده از رنگ عایق حرارتی نانو باعث کاهش هزینه‌های عایق‌سازی حرارتی، و افزایش سرعت روند کار می‌ شود. رنگ عایق حرارتی S-500 با عدم انتقال حرارت تا 20 درجه سانتی‌گراد و ایجاد یک لایه عایق به تعادل دمای بیرون و داخل سازه کمک می‌کند. رنگ عایق حرارتی به دلیل پایه حلال آبی با دیسپرس مواد ضد حریق قابل اجرا در نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها است. 

بهترین رنگ نانو عایق حرارتی در رنگبندی

رنگ نانو عایق حرارتی به دلیل داشتن ضخامت کم و کیفیت بالا قابلیت تحمل بالای حرارت با ضخامت 2 میلی‌متر روی انواع سطوح را دارد. این رنگ با هدف جلوگیری از هدر رفت انرژی در تاسیسات گرمایی و سیستم‌ های صنعتی اجرا می‌گردد. رنگ عایق حرارتی نانو می‌تواند در عایق کردن ساختمان‌ها، سوله‌ها، خطوط لوله، مخازن و… مورد استفاده قرار بگیرد. به دلیل پیاده سازی سریع، بسیار محبوب است و می‌تواند تا حدود 50 درصد هزینه‌های مصرف انرژی را کاهش دهد. عایق حرارتی بعنوان یک راه حل، جهت جلوگیری از انتقال حرارت و حتی عایق صوت از دیوارها و سقف های ساختمانها و نیز جداره خارجی لوله های حاوی آب سرد و گرم و کف به محیط خارجی استفاده می‌شود. بنابراین یکی از مهمترین مصالح ساخت و ساز عایق حرارتی و صوتی است که نیاز به تأمین انرژی برای گرمایش یا سرمایش را کاهش داده و همچنین باعث کاهش چشمگیر اتلاف و مصرف انرژی می‌شود. این امر به ویژه با توجه به شرایط آب و هوایی متنوع و متغیر در سراسر جهان از اهمیت بسیاری برخوردار گردیده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق واترسیل s500 رنگی عایق واترسیل s500 رنگی, انواع عایق رطوبتی واترپروف

انواع رنگ‌های نانو بر اساس کاربرد :

  1. رنگ  ضد حریق نانو
  2. رنگ آنتی باکتریال نانو
  3. رنگ عایق حرارتی نانو
  4. رنگ آبگریز نانو
  5. رنگ عایق رطوبتی نانو

عایق لاستیکی بسیار کشسان و منعطف است به‌ طوری که در تست‌ها حدود 300 تا 700 درصد کشسان بوده است. خاصیت انعطاف‌پذیری و کشسانی بسیار بالا، خاصیت الاستیکی و قابلیت ارتجاعی حتی در دماهای پایین دارد. از این رو در برابر ترک‌ها و تنش‌های سازه‌ای مقاومت بالایی نشان داده است. به هیچ وجه ترک نمی‌خورد و جدا نمی‌شود. پوسته پوسته نمی‌شود و هنگام استفاده از آن نیاز به توری نیست؛ بنابراین در نقاطی که امکان وجود تنش وجود دارد پیشنهاد می‌گردد.