سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق رطوبتی تک جزئی درزگیر سطح بام

نظر

عایق رطوبتی تک جزئی درزگیر سطح بام : عایق رطوبتی تک جزئی آکریلیک نمونه دیگری از این محصول است که قابلیت استفاده در بام ساختمان را دارد. رنگدانه محصول سفید مایل به شیری است و برای اجرای آن لازم است از یک لایه ی میانی بین دو پوشش رنگ استفاده کنیم. هدف این کار نیز مانند عایق های قیری برای افزایش مقاومت مکانیکی سطح است. رنگ های آکریلیک پایه آب برای سطوح مختلف از قبیل بتن ، سیمان حتی فلز نیز قابل اجرا هستند. اگر سطح بام ساختمان از جنس فلزی هستند این عایق‌ها گزینه مطلوبی خواهند بود. قدرت چسبندگی آن‌ها به قدری بالا است که می‌توانند سطح بام را کاملا بدون درز و روزنه سازند. مهمترین مشخصه عایق بندی پشت بام با پوشش های آکریلیک این است که در برابر تنش های محیطی نظیر نور خورشید و اشعه UV مقاوم است. لذا در بلندمدت شاهد تخریب ساختاری این پوشش‌ها نخواهید بود.

عایق رطوبتی تک جزئی درزگیر سطح بام

برای گیرایی دقیق و بدون نقص عایق های آکریلیک لازم است که سطح کار کاملا خشک و بدون رطوبت باشد. البته پایه آب بودن محصول باعث می‌شود حساسیت بالایی در برابر رطوبت نداشته باشند. این عایق‌ها مدت زمان خشکی به نسبت پایین تری در قیاس با عایق های قیری دارند. عایق سفید بام یکی از موارد مهم در ساخت و ساز و نگهداری ساختمان است که برای حفظ دما و رطوبت مناسب در داخل ساختمان اهمیت بسیاری دارد. خرید عایق سفید بام به منظور جلوگیری از انتقال حرارت و سرما و حفظ دمای مناسب در داخل ساختمان استفاده می‌شود. نواع مختلفی از عایق بام برای متناسب سازی با نوع ساختمان و منطقه جغرافیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای عایق رطوبتی درزگیری:

  • دارای خاصیت آلاستیسیته
  • انعطاف پذیری بالا
  • عدم ایجاد درز و درک بر روی سطوح
  • مقاوم در شرایط مختلف آب و هوایی
  • قابلیت اجرا به آسانی
  • در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید
  • مقاوم در برابر انبساط و انقباض

پوشش عایق رطوبتی پوشش عایق رطوبتی, انواع عایق ضد اب

عایق سفید بام همچنین می‌تواند در جلوگیری از نفوذ رطوبت و حفظ ایمنی ساختمان نیز موثر باشد. بنابراین، خرید عایق بام از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید با دقت و انتخاب صحیح انجام شود. ما پیشنهاد میکنیم که این محصول را از ویراسپاهان تهیه کنید که دارای با کیفیت ترین محصولات با مناسب ترین قیمت ها است. از دیگر محصولات این کارخانه میتوان به محافظ نما پایه آب، آنی گیر، عایق استخر، عایق دیوار جانبی، عایق رطوبتی و عایق فشار منفی اشاره کرد.