سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای ضد آب سازی نمای ساختمان سنگی

نظر

اجرای ضد آب سازی نمای ساختمان سنگی : استفاده از واتر پروف کردن نما می تواند برای افراد که در مناطق بارندگی کشور ساکن هستند بسیار مفید باشد چرا که آب بندی کردن نمای ساختمان سبب جلوگیری از ورود رطوبت هوای گرم و سرد به داخل منزل شده و آرامش را برای ساکنین ساختمان به ارمغان آورد. هم چنین اگر از واتر پروف کردن نما ساختمان ها استفاده نشود سبب خواهد شد مصرف سوخت بیش از بیست و پنج درصد افزایش یابد و نیز رطوبت بیرون به داخل ساختمان نفوذ کرده و دیوارهای داخلی نم دار شود که در نتیجه تمامی این موارد سبب خواهد شد دیوارها و حتی وسیله هایی که به دیوارها تکیه زده اند خراب و پوسیده شوند. با توجه به اهمیت ضد آب سازی نمای ساختمان افراد بایستی پس از اتمام ساخت و ساز ساختمان ها نمای خارجی را واترپروف کنند.**>

اجرای ضد آب سازی نمای ساختمان سنگی

یکی دیگر از روش‌های عایق سنگ نما، استفاده از درزگیرهای سیلیکونی است که به طور خاص برای آب بندی درزها و ترک‌های سنگ طراحی شده‌اند. این محصول مبتنی بر سیلیکون انعطاف‌پذیری و دوام بالایی دارد که به آن‌ اجازه می‌دهد در برابر حرکت و تغییرات دما بدون ترک خوردن یا ا ز دست دادن کارایی خود، مقاومت کنند. به زبان دیگر این عایق رطوبتی سنگ نما یک مهر و موم ضد آب ایجاد می‌کنند که به محافظت از نمای سنگ در برابر آسیب آب و افزایش طول عمر آن کمک می‌کند. درزگیرهای سیلیکونی به عنوان یکی از بهترین عایق‌های رطوبتی برای نمای سنگی، در رنگ‌ های مختلف و متناسب با ظاهر سنگ موجود است و با استفاده از تفنگ درزبندی یا ابزار مناسب دیگر قابل اجراست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی نما عایق بندی نما, انواع پوشش نما

پوشش نانو شامل استفاده از خواص مختلف آن به عنوان یک محصول فوق آبگریز است. چنین خواصی باعث افزایش مقاومت در برابر لک، آلودگی و رطوبت می شود. از طریق چنین خصوصیاتی، سطوح حاوی فرمولاسیون های نانو ضد آب خواهند بود. قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت می تواند بر ساختار کلی نمای سانگی تأثیر بگذارد. برای دستیابی به ویژگی های ضد آب و ضد آلودگی، استفاده از پوشش نانو محافظ سنگ در واقع یک انتخاب هوشمندانه است که کیفیت و دوام بیشتری را به ساختار کلی نما می بخشد. برای ساختمان های تجاری و اداری مهم است که نمای ساختمان در هر ساعت از شبانه روز تمیز باشد. تمیزی نمای ساختمان برای این کسب و کارها می تواند در هویت برند آنها مؤثر باشد.