سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی استخر با چسب های نانو در کرج تهران

نظر

آب‌ بندی استخر با چسب های نانو در کرج تهران : همچنین آب بندی استخر، نیاز به مواد شیمیایی را به حداقل می رساند. همان موادی که به حفظ تعادل و تمیزی آب کمک می کنند. به طور کلی این اقدام سبب حفظ بهداشت و تمیزی استخر و افزایش ضریب ایمنی آن خواهد شد. عایق بندی استخر را می توان یک روش مقرون به صرفه خواند که نه تنها نمای کلی استخر را بهبود می بخشد؛ بلکه سپری مناسب در آن به وجود می آورد. سپری که در برابر سرما و یخ زدگی، مقاوم است. در نهایت این روش بر عمر استخر افزوده و هزینه های نگهداری را کاهش می دهد.

آب‌ بندی استخر با چسب های نانو در کرج تهران

آب‌ بندی استخر به کمک عایق‌هایی که بر پایه نانو هستند، راه‌کاری راحت و در عین حال سالم محسوب می‌شود‌. این مواد سطح یکپارچه‌ای را ایجاد می‌کنند، لذا به خوبی می‌توانند از بتن استخر در برابر شرایط محیطی محافظت نمایند. عایق رطوبتی بر پایه نانو نه تنها از نفوذ آب ممانعت به عمل می‌آورد، بلکه سطوح سازه را در برابر خوردگی و گرد و خاک هم حفظ می‌کند. از جمله مزایای این نوع عایق می‌توان به طول عمر زیاد، محافظت در مقابل اشعه فرا بنفش، مقاومت بالا در برابر نوسانات دمایی و صرفه جویی در هزینه‌ را نام برد. همچنین رنگ‌ هایی که برای آب‌بندی استخر مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر پایه آب و رزین اکریلیک ساخته می‌شوند. این ترکیبات قابلیت چسبندگی زیادی دارند و در برابر محلول‌های شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.  رنگ‌های عایق بیشتر به منظور پر کردن ترک‌های مویی سطوحی که همواره در تماس با آب هستند، کاربرد دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رنگی استخری عایق رنگی استخری, عایق رطوبتی استخر

یکی دیگر از عایق های بی‌نظیری که برای عایق کاری استخر خانگی و عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد چسب نانو است. این چسب به حالت مایع تولید می‌شود و شیری رنگ است. اما بعد از استفاده به شکل یک چسب بی‌رنگ درمی‌آید. این مواد عایق کاری استخر در برابر سرما و گرما مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین ضد حریق است و در برابر حرارت‌های بالا هیچ نوع تغییر فیزیکی پیدا نمی‌کند. پس چسب نانو را به سادگی می‌توانید برای تمام قسمت‌های عمودی و افقی استخر استفاده کنید. چسب نانو هم یکی دیگر از راهکارهای آب‌بندی استخر به شمار می‌رود. این چسب مایع که شیری رنگ است، پس از اینکه به سطح مورد نظر چسبید و خشک شد، کاملاً بیرنگ می‌شود. این چسب در مقابل سرما، گرما و آتش مقاوم است و آسیب نمی‌بیند. به راحتی می‌توانید از چسب نانو برای سطوح عمودی و افقی استفاده کنید. توجه داشته باشید که پیش از به کارگیری این چسب، چنان‌چه سطح استخر جلبک و رسوبات مختلف داشت، آنها را پاکسازی نمایید.