سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربردی ترین عایق های نانو و محصولات آب بندی

نظر

کاربردی‌ ترین عایق‌ های نانو و محصولات آب بندی : عایق نانو به نوعی از عایق‌ها گفته می‌شود که از مواد پلیمری و بر پایه رزین‌های آکریلیکی ساخته می‌شود. انواع عایق نانو برای ساختمان‌ ها شامل عایق‌های صوتی، حرارتی و رطوبتی هستند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربردها و قابلیت‌های متعددی داشته باشند. از مهم‌ترین مزیت‌های عایق‌های نانو در مقایسه با عایق‌های سنتی می‌توان به قیمت مناسب، نصب و اجرای راحت، طول عمر بالا، تنوع رنگی و … اشاره کرد. عایق رطوبتی نانو به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی همچون مقاومت و ماندگاری بالا از جذاب‌ترین مواد در صنعت‌های خودروسازی و هوانوردی است. در این صنایع پوشش‌های نانو عایق رطوبت به صورت رنگ مایه یا پودری روی قطعات مختلف خودرو، هواپیما، قایق و کشتی به کار برده‌ می‌شوند.

کاربردی‌ ترین عایق‌ های نانو و محصولات آب بندی

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین عایق‌های نانو که امروزه بسیار رایج هستند و استفاده‌های متعددی دارند می‌توان به عایق‌های رطوبتی اشاره کرد. عایقی‌های رطوبتی نانو صد درصد ضد آب هستند و هیچ‌گونه رطوبتی از آن‌ها عبور نمی‌کند. حتی اگر آب، برف و مایعات دیگر برای مدت‌های طولانی بر روی این عایق‌ها باقی بمانند به داخل آن نفوذ نمی‌کند و این مزیت بزرگ عایق رطوبتی نانو به عایق‌های سنتی و قدیمی است. امروزه از بلوک یونولیت نیز به عنوان یک عایق رطوبتی مدرن در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود چرا که این مصالح نیز در مقایسه با سایر مصالح قدیمی از مزیت‌های متعددی برخوردار است. البته از نظر کاربرد نیز عایق‌های نانو می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند و هر کدام از استفاده‌های متعددی برخوردار باشند. این عایق‌ها می‌توانند شامل عایق سفید (عایق بام)، عایق بی رنگ و عایق دوجزئی باشند. هر کدام از این عایق‌ها ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فردی داشته و می‌توانند از کاربردهای متعددی برخوردار باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

محلول نانو بندکشی محلول نانو بندکشی, عایق های رطوبتی نانو

پوشش‌ های نانو عایق رطوبتی را‌ می‌توان در تمامی انواع سطوح به کار گرفت. این مزیت در صنعت محصولات غذایی و بهداشتی بسیار کاربرد دارد. در این مکان‌ها درها، پنجره‌ها و تمامی سطوحی که بسیار مورد استفاده مستقیم کارکنان قرار‌ می‌گیرند را با این عایق‌های ضد آب پوشش‌ می‌دهند و امکان رشد انواع آلودگی‌ها و باکتری‌ها را از بین‌ می‌برند زیرا که رطوبت بستر بسیار مناسبی را برای رشد انواع آلودگی فراهم می کند و با توقف جذب رطوبت می توان از رشد آلودگی نیز جلوگیری کرد. مزیت‌های متعددی که عایق‌های نانو در مقایسه با عایق‌های قدیمی و سنتی همچون قیر و گونی، ایزوگام و … دارند باعث شده است که امروزه استفاده‌های متعددی داشته باشند و در بسیاری از صنایع به کار بروند.