سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق صدا لوله های ساختمان در کرج

نظر

انواع عایق صدا لوله های ساختمان در کرج : آلودگی صوتی یکی از مشکلات اصلی در محیط‌های شهری است که تأثیرات مخربی بر سلامت و کیفیت زندگی افراد دارد. صداهای ناخواسته از منابع مختلف از جمله جاده‌، راه‌آهن‌، فرودگاه‌ و حتی شبکه فاضلاب منجمله لوله‌های فاضلاب تولید می‌شوند. در این موارد، استفاده از عایق صوتی لوله فاضلاب و عایق صدا لوله فاضلاب می‌تواند به عنوان یک راهکار مؤثر برای کاهش آلودگی صوتی در محیط‌های شهری مورد استفاده قرار گیرد. عایق صوتی لوله فاضلاب با قدرت خود در جذب و کاهش انتشار صداهای ناخواسته تأثیرگذار است. این عایق‌ها از مواد با خواص صوتی و جذب صدا ساخته می‌شوند که قادر به کاهش و جذب امواج صوتی است. با نصب عایق صوتی لوله فاضلاب، صداهای حاصل از جریان آب و مواد فاضلاب در داخل لوله کاهش می‌یابد و از انتشار آن به محیط خارجی جلوگیری می‌شود.

انواع عایق صدا لوله های ساختمان در کرج

استفاده از عایق صدا در ساختمان هایی که دیوار به دیوار یکدیگر ساخته می شوند، لازم و ضروری بوده و برای پیشگیری از انتقال صدا باید مورد استفاده قرار گیرد. از چه عایق های صدا می توان برای عایق صدا لوله های آب و فاضلاب استفاده کرد؟ عبور آب از داخل لوله ها باعث ایجاد سر و صدا می شود. برای پیشگیری از این صدا استفاده از عایق صدا می تواند ایده مناسبی باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله عایق کاری لوله, عایق بندی انواع لوله ها

عایق صوتی با ساختار شانه تخم مرغی شش وجهی: جزو دسته فوم های اسفنجی است و از کاربرد آن می توان به: کنترل طنین در استودیو و اتاق تمرین موسیقی، بر روی دیوار و سقف اشاره نمود. این نوع از فوم ها قادر به جذب طیف زیادی از صداها با فرکانس بالا هستند.

فوم XPS: این فوم جزو مصالح چند منظوره بوده که می توان به: عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی اشاره نمود. استحکام بالایی داشته و بسیار سبک است.

یونولیت :فوم یونولیت به شکل ورقه ایی و یا معکبی بوده و چگالی بالایی دارد. و می توان در مکان های پر سر و صدا از آن استفاده نمود.

عایق صوتی دو رو صاف :در دو نوع ساده و چسب دار موجود می باشد. از کاربرد آنها می توان به دیوار های مشترک، سقف، کف و … اشاره نمود.

عایق صوتی لوله های تاسیساتی: این نوع عایق برای عایق کاری لوله های حمام، سرویس بهداشتی، آب های مصرفی و … قابل استفاده می باشد که در این مقاله مقصود ما استفاده از این نوع عایق صوتی برای لوله پلیکا می باشد. این عایق به ازبین بردن صدای جریانات و سیالات در درون لوله ها کاربرد داشته و معجزه آسا می باشد.