سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق رطوبتی قیر امولسیونی در کرج تهران

نظر

فروش عایق رطوبتی قیر امولسیونی در کرج تهران : از عایق ها برای آب بندی، چسباندن، عایق کاری و یا رنگ کردن بسیاری از مکان ها استفاده می شد. عایق های رطوبتی در برابر اشعه UV مقاوم هستند و کاربری آن ها بسیار آسان است. البته انواع دیگر لایه عایق رطوبتی هم امروزه در بازار یافت می شوند که می توان به عایق رطوبتی نانو، عایق های رطوبتی سیمانی اشاره کرد. از شناخته شده ترین و پرمصرف ترین انواع محصولات موجود در بازار به عایق رطوبتی بر پایه قیر اشاره می کنیم که با نام عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام شناخته می شوند.

فروش عایق رطوبتی قیر امولسیونی در کرج تهران

عایق رطوبتی به منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت ساخته می شود و استفاده از لایه عایق رطوبتی در تمامی مکان هایی که در معرض نفوذ آب قرار دارند الزامی است. کف سرویس های بهداشتی، پی و فونداسبون ساختمان ها، حمام ها، پشت بام و بام منازل و آپارتمان ها، استخرها و …. از جمله مکان هایی هستند که باید حتماً در آن ها عایق بندی صورت بگیرد. همان طور که می دانید نفوذ نم و رطوبت در ساختمان مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات، رشد کپک ها و قارچ ها و یخ زدگی سازه ها را موجب می شود. اگر لایه عایق رطوبتی به خوبی اجرایی شده باشد مشکلاتی مانند ترکیدگی لوله ها و نشت آب نمی تواند خسارات زیادی به ساختمان وارد کند. همیشه راه حلی برای مقاوم سازی ساختمان در مقابل آب و رطوبت، از مسائلی بوده است که در جوامع انسانی به آن توجه می شود. انواع عایق های رطوبتی و ایجاد امکانات گسترده تر برای عایق کردن ساختمان و سازه ها مورد توجه تولید کنندگان عایق رطوبتی ایزوگام قرار گرفته است. پـوشش امولسیون تک جزئی , بر پایه قیر و حلال در آب مناسب جـهت مـحافظت از انواع سطوح بـتنی در برابر آب و یـونهای شیمیایـی خـورنده ، باخاصیت الاستیسیته مناسب و چسبندگی بالا به سطوح ، که پیش از مدفون شدن مقاطع بتنی در خاک برروی آن اجرا می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت قیر پلیمری قیمت قیر پلیمری, عایق قیری پلیمری

مایع غلیظ رنگ قهوه ای تیره با غلظت کم و متشکل شده از دانه های قیری که بعد از خشک شدن به رنگ مشکی می شود و می توان با غلتک و اسپری و قلم مو بر روی سطوح اعمال کرد. عایق قیری حلالی، عایق رطوبتی قیری را جایگزین  عایق امولسیونی، عایق جایگزین ایزوگام قیر نیز می توان استفاده کرد و تنها تفاوت آنها در نوع حلالی که استفاده می شود هست.