سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش و روش استفاده از چسب ایزوگام در کرج و تهران

نظر

فروش و روش استفاده از چسب ایزوگام در کرج و تهران:چسب ایزوگام گوهر ابنیه پایتخت  یکی از با کیفیت ترین چسب ایزوگام های موجود در بازار ایزوگام میباشد که چسبندگی فوق العاده بالایی دارد .این چسب های ایزوگام برای کانال کولر دیوار های ساختمان لبه های پنجره ساختمان استفاده میشود . نصب آسانی دارد و با حرارت سشوار های صنعتی به راحتی نصب میشود و دیگر نگران نصب های وقت گیر و پر سرو صدا نباشید.این عایق ها از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

فروش و روش استفاده از چسب ایزوگام در کرج و تهران

پس از سپری شدن چند سال از زمان اجرا و پیاده سازی آسفالت یا ایزوگام، آنها پوسیده می شوند چرا که قیر موجود در آنها خاصیت چسبندگی خود را از دست میدهد. حال برای ترمیم ایزوگام لازم است با استفاده از چسب ایزوگام آنها را ترمیم نموده و محکم سازی کنیم کاری که در خود ایزوگام انجام نمی شود. در نتیجه لایه به وجود آمده کیفیت بالاتری داشته و نسبت به حالت قبلی خود محکم تر می چسبد و عمر آن افزایش می یابد از این رو از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.


آشنایی با چسب ایزوگام:این چسب که صرفا مخصوص ایزوگام است، ماده ای است که پس از گذشت چند سال استفاده از آسفالت و ایزوگام،هنگامیکه دیگر خاصیت خود را از دست داده و فرسوده شدند، استفاده می‌شود تا شکاف ها ودرز های موجود بر روی سطح را ترمیم کند. کیفیت چسب ایزوگام بسیار بالا است و به سمت زیرین خود که همان لایه فرسوده ایزوگام یا آسفالت باشد، می چسبد و عمر آن را و همچنین کیفیت اش را افزایش میدهد.

انواع چسب های ایزوگام:یکی از روش های ترمیم و تعمیر ایزوگام و لکه‌ گیری آنهایی که خراب شدن استفاده از چسب ماستیک است یک راه ساده برای افزایش طول عمر ایران از انواع چسب های ماستیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:چسب ماستیک_ قیری_ گرم:نحوه اجرای چسب ایزوگام ماستیک قیری گرم، و سرد با یکدیگر متفاوت است. درجه حرارت و یا عمودی و افقی بودن در هنگام استفاده از این نوع چسب ماستیک ها مورد توجه نصاب قرار می گیرد. برای اجرای چسب ماستیک همچنین از  ابزار آلات ویژه استفاده می شود. چسب ماستیک_قیری_ سرد: از این چسب برای پر کردن درز های عمودی و افقی خصوصاً درز های انبساطی استفاده می شود.
 چسب ماستیک_ پلی یورتان: نوعی درزگیر بر پایه پلی اورتان که تحت تاثیر واکنش با رطوبت به سرعت خشک شده و محصول پلاستیکی نرم تشکیل میدهد. هنگام استفاده از این نوع چسب سر پمپ را داخل درز قرار داده و در یک جهت و به صورت پیوسته پر میکند.

 چگونه از چسب ایزوگام استفاده کنیم ؟این فرآیند باید با سرعت بالا انجام شود که معمولاً افراد متخصص نصاب ایزوگام قادر به انجام آن هستند. برای پوشش دادن هر یک متر مربع سطح مورد نظر خود می توانید کمتر از یک لیتر قیر امولوسیون استفاده کنید.استفاده از چسب ایزوگام باعث می شود تا شما در زمان کمتری و همچنین صرف هزینه کمتر با کیفیت بالاتری به هدف خود برسید.استفاده از چسب ایزوگام نیازی به حرارت دادن و گرم شدن ندارد می توانید به راحتی آن روی هر سطحی پاشیده و به روش دستی و یا هر وسیله دیگر آن را بچسبانید.

چسب ایزوگام چه کاربرد هایی دارد؟! قبل از اجرا، برای مواردی همچون سطح زیر کاشی و سرامیک حمام و دستشویی در ساختمان می توانید از این چسب استفاده کنید، تا طول عمر مفید شما افزایش یابد. برای محله‌ای مانند پشت بام و پارکینگ، قبل از انجام ایزوگام کاری از شخص به ایزوگام استفاده می شود. ایجاد درز روی هرسطح، جهت آب بندی با این نوع چسب پر میشود.قیر پاشی کف انواع خودروهای سواری، وانت، کامیون و تریلی…هر نوع وسیله صنعتی برای جلوگیری از زنگ زدن…