سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری بام و سرویس های بهداشتی در میانجده کرج

نظر

عایق کاری بام و سرویس های بهداشتی در میانجده کرج:ایزوگام چیست؟شاید این سوال به وجود آید که ایزوگام چیست و از چه موادی ساخته شده است می توان به این صورت بیان کرد. ایزوگام ها  از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. عمر آنها طولانی تر و اجرای آن به نسبت روش های سنتی و قدیمی راحت تر می باشد. به صورت میانگین می توان عمر ایزوگام را تا 10 سال در نظر گرفت. نحوه اجرای ایزوگام با گرما دادن و تا حدودی ذوب شدن آن انجام می شود. با این کار بر سطح مورد نظر چسباند می شود.در حال حاضر ایزوگام ها در طرح ها و انواع مختلفی وجود دارند که بسته به نوع استفاده و سلیقه ای می توان نوعی از آن را انتخاب کرد. ایزولاسیون و عایق بندی پشت بام ها , استخر ها ... از بروز بسیاری مشکلات بعدی و هزینه های گزاف جلوگیری می کند.

عایق کاری توسط ایزوگام

عایق کاری بام و سرویس های بهداشتی در میانجده کرج

کاربرد انواع روکش ایزوگام در محل های مختلف:ایزوگام در واقع به عنوان عایق حرارتی و رطوبتی هم چنین پوششی مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی است. ایزوگام با گرما چسبانده میشود و از نفوذ آب جلوگیری میکند. موارد کاربرد ایزوگام  پدیده هایی صنعتی هستند که جدیدا به دانش و تجربه متکی شده، در نتیجه با پیشرفت فناوری میتوان به افزایش کاربرد های آن امیدوار بود. همچنین تجربه ثابت کرده است طی گذر زمان، با پیشرفت علم  و فناوری، مقاومت ایزوگام های تولید شده نیز افزایش می یابد.
به طور کلی از موارد و اماکنی که استفاده از ایزوگام در آن ها رواج دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 1:پشت بام‌ها 2:ایرانیت 3:پی ساختمان 4:استخرها 5:مخازن آب 6:تونل‌ها 7:کانال‌های آبیاری 8:سرویس‌های بهداشتی 9:سردخانه‌ها 10:سدها 11:پل‌های هوایی 12:باند فرودگاه 13:پارکینگ‌های طبقاتی 14:مرغداری‌ها 15:لوله‌های آب گاز، نفت 16:دامداری‌ها و دیوار و جدیدا نمای ساختمان …

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس جهت مشاوره و خرید انواع ایزوگام:09121754110


عایق کاری توسط ایزوگام

 عایق کاری بام و سرویس های بهداشتی در میانجده کرج

کاربرد ایزوگام در سرویس های بهداشتی:بدان جهت که سرویس های بهداشتی امروز مقابل چشم افراد است سعی می شود از مواد بی رنگ نانو و غلیظ یا حتی رقیق که برای درزگیری و پوشاندن بندکشی ها هسته ای استفاده می شود به عنوان ایزوگام کاری در سرویس های بهداشتی استفاده کرد سرویس بهداشتی کاملا عایق شده و نیازی به تخریب و کنده کاری نیست.ایزوگام:امروزه از ایزوگام یا عایق کاری یا ایزولاسیون در بیشتر بخش های ساختمان مانند پشت بام , پی ساختمان , دیوار , آشپزخانه , سرویس بهداشتی , استخر ... استفاده می شود. در گذشته برای جلوگیری از ورود نم و رطوبت یا آب از آسفالت یا قیرگونی در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شد. در این صورت بنای ساختمان در مقابل شرایط بد جوی مقاومت بیشتری داشت. اما به تدریج و با پیدایش عایق های رطوبتی به دلیل دارا بودن مزیت هایی که داشتند بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.