سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و فروش انواع ایزوگام در عظیمیه کرج

نظر

 

نصب و فروش انواع ایزوگام در عظیمیه کرج:ایزوگام چیست؟ایزوگام، نام بازرگانی گونه‌ای عایق آماده? ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید  .

نصب و فروش انواع ایزوگام در عظیمیه کرج: ایزوگام یک عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیراصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی است که با یک لایه فایبرگلاس تیشو (نمد الیاف شیشه) و یک لایه پلی استر نبافته مسلح شده است.عایق رطوبتی ایزوگام اصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی (BPP) در دو نوع ساده و با روکش فویل آلومینیوم تولید میگردد.ایزوگام ساده در مواردی که روی عایق پس از نصب پوشش داده میشود مناسب است.ایزوگام دارای روکش فویل آلومینیوم در مواردی که عایق بدون پوشش دیگر نصب میشود کاربرد داشته و فویل آلومینیوم ضمن زیبایی سطح کار باعث انعکاس اشعه UV خورشید و همچنین کاهش جذب گرما در سقف یا دیوار ساختمان میگردد.

ایزوگام


نصب و فروش انواع ایزوگام در عظیمیه کرج

این محصول در عایقکاری رطوبتی کلیه سطوح ساختمانی شامل سقف های مسطح و شیب دار، دیوار، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، پی ساختمان، استخر و آب نما و ... کاربرد دارد.

 - مواد اولیه مصرفی در تولید این عایق در مجموعه ایزوگام شرق و با رعایت کلیه استانداردها تولید میگردد.

 - طول عمر و قابلیت اطمینان این محصول پس از سالها تولید در کارخانجات ایزوگام شرق و نصب در سراسر کشور اثبات شده است.

 - در تولید این محصول ترکیبی از قیرهای نفتی و پلیمرهای پلاستیکی و سایر افزودنی ها که با فرمولاسیون خاص شرکت ایزوگام شرق طراحی شده است به کار می رود.

انبارش و نگهداری عایق رطوبتی ایزوگام:

 - رول های عاق باید بصورت ایستاده و بر روی سطح صاف و هموار چیده شوند.

 - در مقابل نور مستقیم آفتاب نگهداری نشود.

ایزوگام

نصب و فروش انواع ایزوگام در عظیمیه کرج

سطوح قابل نصب :این محصول بر روی سطوح بتونی، فلزی، سنگ و آجر قابل نصب است.

نصب عایق :برای اطلاع از روش نصب به استاندارد نصب عایقهای رطوبتی رجوع کنید.شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد شماره تماس 09121754110

احتیاط :- در هنگام نصب عایق از تجهیزات ایمنی مانند کلاه ایمنی، دستکش و کمربند نگهدارنده استفاده کنید.- پیش از نصب عایق از خشک بودن سطح کار و بتن سازه اطمینان حاصل کنید تا پس از نصب به علت خروج بخارات حاصل از تبخیر رطوبت، عایق از سطح کار جدا نشود.- پس از نصب عایق، در صورت ادامه عملیات ساختمانی باید سطح عایق پوشش داده شود تا از صدمه خوردن عایق پیشگیری شود.

اجرای ایزوگام با ضمانت کیفیت عملکرد:اجرای ایزوگام یکی از مواردی است که باید به صورت اصولی انجام شود. و فردی که آن را انجام میدهد باید با سابقه، دارای صلاحیت و توانمندی در اجرای ایزوگام داشته باشد.