سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و نمایندگی ایزوگام و قیر در کرج

نظر

پخش و نمایندگی ایزوگام و قیر در کرج:عایق کاری مناسب فضاهایی که در تماس با آب هستند از ضروری ترین کارهای ساختمان می باشد . پشت بام و سرویس های بهداشتی سطوحی هستند که همیشه با آب در تماس هستند. عایق بندی صحیح این فضاها برای ساکنین ارامش خیال را در پی خواهد داشت و در اینده دقدقه وجود نم و رطوبت در ساختمان را نخواهند داشت . لذت بردن از یک روز بارانی برای ساکنین خانه ای که پشت بام انها در اثر بارش باران دچار نم شده و آب به داخل ساختمان نفوذ پیدا کرده است امکان پذیر نخواهد بود و بایستی زیر باران در تلاش برای جلوگیری از نفوذ آب به ردون ساختمان و رفع نم آن باشند . سرویس های بهداشتی منزل هم در صورت عدم عایق بندی صحیح دردسر های بسیاری را نه فقط برای ساکنین منزل بلکه برای ساکنین طبقات پاینتر به بار می آورند . نم ناشی ار جریان آب در حمام یا آشپزخانه به طبقات پایین نفوذ می کند و باعث خرابی در نمای سقف آنها می شود . این موارد تنها گوشه ای از پیامد های عدم عایق بندی پشت بام یا سرویس های بهداشتی منزل می باشد.

ایزوگام


پخش و نمایندگی ایزوگام و قیر در کرج

پخش و نمایندگی ایزوگام و قیر در کرج:قیرگونی به نحوی قدیمی‌ترین روش برای ایزولاسیون یا همان عایق کاری ساختمان‌ها به حساب می‌آید و در آن از قیر به عنوان ماده‌ی پایه برای ایجاد یک عایق مقاوم استفاده می‌شودفرآیند قیرگونی معمولا در ابعاد کوچک و برای پوشاندن سطح سیمانی انجام می‌شود. ترکیب قیر و الیاف گونی برای چسبیدن به سطح سیمانی نیازی به گرما ندارد و به دلیل لزجت خود مواد، استفاده از آنها به عنوان یک عایق نیمه‌آماده یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. قیرگونی حدود یک قرن است که در سراسر دنیا در حال انجام است؛ البته با گسترش فناوری‌های نوین و توسعه‌ی متریال‌های جدید، این روزها کمتر از همیشه از این روش برای عایق کردن ساختمان‌ها استفاده می‌کنند .

نحوه اجرای انواع قیرگونی:قیرگونی بر اساس نیاز افراد می‌تواند به سه شکل انجام شود؛ یک لایه، دو لایه و سه لایه. به طور کلی قیرگونی فرآیند ساده‌ای است که برای انجام آن نیازی به گواهی تخصصی نیست لایه های تشکیل دهنده قیرگونی:قیر ماده‌ای است سیاه رنگ و خمیری شکل که در عایقکاری رطوبت و ساخت اسفالت کاربرد دارد.گونی نوعی پارچه است و از الیاف کنف چتایی محسوب می گردد

ایزوگام :پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرم کردن بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ اب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند.استفاده از ایزوگام برای عایق بندی پشت بام امروزه بسیار رایج است و از محبوبیت زیادی در کشور برخوردار است . نصب سریع و بدون خطر آن و همچنین جذب گرما و عدم انتقال این گرما به سازه ساختمان از جمله مزیت های آن است . ولی باید توجه داشت که کار ایزوگام پشت بام منزل نباید توسط افراد و شرکت های متفرقه انجام شود ، زیرا در صورتی که حتی بهترین نوع ایزوگام هم استفاده شود ولی در نصب آن نکات لازم رعایت نشود نتیجه معکوس را در پی خواهد داشت و با اولین بارش باران یا برف مشکلات نم و رطوبت در ساختمان پدیدار خواهد شد. شرکت گوهر ابنیه پایتخت از بهترین نوع ایزوگام و ماهرترین نصاب ها برای عایق بندی پشت بام ساختمان استفاده می کند تا بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه گردد.

 

پخش و نمایندگی ایزوگام و قیر در کرج

لایه‌های تشکیل دهنده ایزوگام:1: لایه پلی اتیلن (polyethylene film) یا پودر معدنی(mineral powder) یا فویل الومنیوم(aluminum foil) بافت (tissue) 2: پلی استر (polyester) 3: مواد افزودنی ویژه 4: لایه? پلی اتیلن (polyethylene film)

مقایسه ایزوگام و قیرگونی:– ایزوگام سبکتر است و روندگی کمتری دارد و با حرارت موضعی در محل نصب می شود.– کارآمدی ایزوگام بستگی به مرغوبیت جنس و تجربه مجری آن دارد.– به مرور زمان و با نشت رطوبت لایه گونی در قیرگونی پوسیده می شود، اما درایزوگام مرغوب اینچنین نیست.– تجربه نشان داده که عمر مفید ایزوگام (با جنس مرغوب و اجرای اصولی) بیشتر است.– اجرای ایزوگام ساده تر است و کمتر محیط را کثیف می کند.– برای محصولات ایزوگام برندهایی وجود دارند که برای دفاع از نام خود ناگزیر از تحقیق و سرمایه گذاری برای افزایش و حفظ کیفیت هستند، اما برای بشکه های قیر تاکنون برندی وجود نداشته.