سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید چسب سیلیکون جهت نصب و عایق بندی ساندویچ پانل

نظر

خرید چسب سیلیکون جهت نصب و عایق بندی ساندویچ پانل : در نصب پانل‌های دیواری و سقفی حتماً از پیچ‌های واشر دار مخصوص نصب استفاده شود.به گام پیچ‌ها و ارتفاع آنها توجه شود. برای درزبندی بهتر ساندویچ پانل می‌توان از چسب سیلیکون و نوارهای چسب استفاده کرد.برای زیر سازی پانل‌های سقفی باید به نوع استراکچر سقف اجرا شده و فواصل بین تکیه گاه‌های اصلی توجه شود.عملیات نصب ساندویچ پانل بسیار حساس است. به همین منظور ما به شما توصیه می‌کنیم،که از تیم مجربی برای نصب آن استفاده کنید. هنگامی که به ساندویچ پانل های اجرا شده در سازه نگاه می کنیم، زیبایی ظاهر آنها به گونه ای است که گویا از ابتدا به صورت پیوسته در محل قرار گرفته اند.

خرید چسب سیلیکون جهت نصب و عایق بندی ساندویچ پانل

همانطور که گفته شد چسب عایق ساندویچ پانل یکی از چسب های کاربردی جهت عایق بندی و درزگیری نقاط مختلف مانند درز های دیوارها، پنجره ها و قطعات پیش ساخته مانند ساندویچ پانل و غیره است. برای استفاده از این گونه چسب ها حتما باید به ویژگی و نکات استفاده از آنها نظیر مناسب بودن برای کار مورد نظرتان، مقاومت در برابر تغییرات محیطی مانند سرما و گرما، خشک شدن سریع، ضد آب بودن و غیره توجه کنید. در ضمن حتما باید مدت زمان لازم برای خشک شدن کامل آنها را در پروژه کاری خود در نظر بگیرید. به کار بردن ساندویچ پانل ها در سقف ها و دیوار ها موجب عایق کاری شدن سقف ها و دیوار می گردد و به علت سبک و با دوام بودن و نیز دارا بودن خواص عایقی آنها می توان از آنها به عنوان بهترین عایق حرارتی برای سقف و دیوار ساختمان ها نام برد. در ساندویچ پانل های حرارتی امکان تبادل حرارت در ساختمان به حداقل می رسد و این نوع ساندویچ پانل ها به میزان چشمگیری هزینه های گرمایش و سرمایش فضای داخلی را کاهش می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب عایق ساندویچ پانل چسب عایق ساندویچ پانل, انواع ساندویچ پانل عایق بندی

برای اینکه بهترین عملکرد در ساندویچ پانل های حرارتی را داشته باشیم باید به نوع عایق آن توجه کنیم. به طوری که نوع عایق حرارتی ای که در ساندویچ پانل ها استفاده می شود، بسیار مهم است و اگر از عایق حرارتی استفاده شود که در برابر انتقال حرارت مقاومت بالایی نداشته باشند، عملکرد ساندویچ پانل ها به شدت کاهش یافته و  باعث هدر رفتن مقدار زیادی انرژی می شود. به طور مثال اگر عایق میانی به کار رفته در ساندویچ پانل ها از عایق تخته ای پشم سنگ باشد، می توان گف که این نوع ساندویچ پانل ها بهترین عملکرد را دارند.