سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق کاری رطوبتی سنتی قیر و گونی پشت بام منازل

نظر

خدمات عایق کاری رطوبتی سنتی قیر و گونی پشت بام منازل  : قیر از دیرباز به عنوان یک عایق رطوبتی سنتی از دیرباز مورد استفاده قرار میگرفته است , اما با توجه به توسعه صنعت حمل و نقل و افزایش ظرفیت تولید و مصارف متعدد در صنایع مختلف , به صورت جدی همراه با گسترش صنایع نفتی افزایش فراوانی داشته و در صنعت ساختمان نیز در تلفیق با گونی به عنوان یک پارامتر تکمیلی به صورت قیروگونی برای عایق کاری پشت بام و سرویسهای بهداشتی مورد استفاده قرار گرفت . کاربرد قیر گونی در عایق کاری رطوبتی پشت بام , سرویس بهداشتی حمام توالت , آشپزخانه , خرپشته , استخرها و منابع آب از کاربردهای قیرگونی در صنایع ساختمانی بوده و بیشتر در سطوح افقی بکار می روند .

خدمات عایق کاری رطوبتی سنتی قیر و گونی پشت بام منازل 

قیرو گونی پشت بام به عنوان یک عایق غیرقابل نفوذ و منعطف بسیار مورد استفاده قرار میگرفته اما با توجه به عایق آماده ای به نام ایزوگام که هم ارزان تر است و هم اجرای راحت تری دارد , در حال حاضر بیشتر از ایزوگام برای عایق کاری پشت بام استفاده میشود. اما از لحاظ فنی قیرگونی بخاطر انعطاف و خصوصیات فیزیکی منحصر به فرد دارای ویژگی دارد که هیچ عایقی از آن سود نمی برد . مثلا فرض کنید که یک سوراخ بوسیله یک میخ در قیرگونی ایجاد شود , این روزنه بلافاصله توسط قیر پوشانده و قیروگونی خاصیت یکپارچگی خود را حفظ می کند . اما در سایر عایق های اینگونه نیست و سوراخ شدن عایق باعث عبور رطوبت می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیرگونی در ساختمان قیرگونی در ساختمان, عایق کاری ساختمان

مزایای استفاده از قیرگونی :

به طور کلی می توان گفت که قیر در برابر حرارت آسیب پذیر بوده و علاوه بر سوختن به شکل ذغال در می آید، برای محافظت بیشتر قیرگونی بهتر است که از یک لایه آسفالت هم استفاده شود، اگر اینکار انجام شود در زمان رفت و آمد بر روی پشت بام قیرگونی صدمه نمی بیند. همچنین در برابر فشار و برخی حلال ها نیزآسیب پذیر است و عمر مفید آن نیز کم تر از 10 سال است و آلودگی های محیط زیستی زیادی دارد، در مقابل قیمت آن در مقایسه با ایزوگام بسیار ارزان تر است، در زمان بروز آسیب دیدن یک قسمت از سقف می توان فقط همان تکه را با قیر گونی ترمیم کرد. ولی هر کاری برای خود می تواند از معایبی برخوردار باشد، قیرگونی هم از معایبش این است که در زمان بارش باران نمی توان از آن استفاده کرد و انجام کار با مشکل روبرو می شود، در درمای هوای کم و سرد شکننده می باشد.