سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش انواع رنگ عایق بندی ضد جلبک استخری در کرج

نظر

پخش انواع رنگ عایق بندی ضد جلبک استخری در کرج : رنگ استخر یکی از انواع رنگ های مقاوم در برابر آب است که در محیط های مرطوب که دائماً با آب و بخار آب سروکار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام رنگ استخر پیداست، از این رنگ ضد جلبک برای پوشش دیواره ها و کف استخر استفاده می شود. رنگ استخر با ایجاد پوشش ضد آب تجهیزات و فضای استخر را در برابر جذب رطوبت و آب مقاوم می کند. یکی از راه‌های ایجاد پوشش‌ در استخر، استفاده از رنگ های ضد آب است. کف و دیواره‌ی استخرها ازجمله حساس‌ترین قسمت های استخر هستند که دائماً با آب در تماس هستند و برای افزایش طول عمر آن‌ها می‌بایست تدابیری اندیشیده شود. استفاده از رنگ‌های مخصوص استخر جهت رسیدن به این هدف توصیه می‌شود.

پخش انواع رنگ عایق بندی ضد جلبک استخری در کرج

استفاده از رنگ استخری به عنوان پوشش دکوراتیو استخر امری عمومی و اقتصادی ترین روش آب بندی استخر میباشد . رنگ های استخری بر پایه پلیمر های مقاوم و رزین آب بندی ساخته شده اند که یکی از ویژگی های آن، خشک شدن سریع این رنگ استخری است . این رنگ های استخری غالبا به گونه ای فرموله شده اند که دارای قدرت چسبندگی بالایی هستند واز مقاومت مناسبی در برابر ضربه ،سایش برخوردارند و به راحتی بر روی بتن ،سیمان ،آجر و... اعمال می شوند. رنگ های استخری به سبب اینکه از مواد نانو پلیمری ساخته شده اند بسیار منعطف هستند و حالت الاستیک دارند و همین امر باعث می شود که رنگ استخری عمر بالایی داشته باشد دچار ترک و شکستگی و پوسته نشود . در استخر ها برای جلوگیری از رشد خزه و جلبک و میکروارگانیسم‌های زنده که به سطوح استخر می چسبند، از رنگ استخر ضد جلبک استفاده می شود. این جلبک ها به سطح سیمان و بتن چسبیده و رشد می کنند. جلبک ها ضمن تغذیه اکسیژن آب موجب بدبو شدن و گندیدگی آب استخر می‌گردند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رنگی ضد جلبک عایق رنگی ضد جلبک, انواع پوشش عایق استخری

استفاده از رنگ استخری به عنوان پوشش دکوراتیو استخر امری عمومی و اقتصادی‌ترین روش آب‌بندی استخر است. انتخاب رنگ استخری مناسب با پایه شیمیایی همگن با زیر کار استخر بسیار حائز اهمیت است . پیش از اعمال رنگ استخری باید زیر سازی مناسب را برای دستیابی به نتیجه مناسب انجام دهیم . سطح مورد نظر را با استفاده از واتر جت و شویبنده های اسیدی مخصوص شست و شو می دهیم تا هر گونه چربی ،گرد غبار موجود در سطح از بین برود در صورتی که زیر کار از قبل رنگ باشد باید بقایای رنگ قبلی را با استفاده از سمباده کاملا تمیز کنیم تا پوسته های موجود بر روی سطح کار از بین برود. در صورت وجود ترک بر روی کار باید آن را رفع کنیم . در صورت وجود گرد و خاک بر روی کار خاصیت چسبندگی رنگ کاهش پیدا می کند و پس از مدتی باعث ایجاد ترک و پوسته می شود . قبل از اجرای رنگ باید مطمئن شویم زیر کار کاملا خشک است و سطح کار فاقد رطوبت است . اجرای رنگ استخری به دلیل خشک شدن سریع آن بسیار آسان است و در صورتی که دچار مشکل شود به راحتی و در زمان کوتاه می توان محل خرابی را ترمیم کرد .