سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری و نصب انواع عایق حرارتی دیواری در سراسر کشور

نظر

یکی از راه کارهای مناسب برای جلوگیری از کاهش مصرف انرژی و میزان اتلاف دمای محیط در فصل گرما و سرما استفاده از عایق حرارتی برای عایق حرارتی دیوار داخلی است. بدین صورت که این عایق را در دیوارهای خارجی که هم می توانیم از داخل استفاده نماییم هم از نمای ساختمان ، خانه یا محل کار یا تمامی بخش هایی که منبسط با فضای خارجی هستند استفاده کنیم. به دلیل سبک سازی ساختمان ها و استفاده از مصالح نا مرغوب ، استفاده از عایق حرارتی جهت جلوگیری از ورود هوای گرم و سرد به داخل و بر عکس و اتلاف انرژی محیط عایق حرارتی می تواند گزینه مناسب و ساده ای برای انجام عایق کاری باشد.

 عایق کاری و نصب انواع عایق حرارتی دیواری در سراسر کشور

عایق حرارتی با الیاف پلی استر ساخته شده و به دلیل تراکم الیاف می تواند تا 40 درصد مصرف انرژی را کاهش دهد.یکی از راه کارهای مناسب برای جلوگیری از کاهش مصرف انرژی و میزان اتلاف دمای محیط در فصل گرما و سرما استفاده از عایق حرارتی  دیوار داخلی است. بدین صورت که این عایق را در دیوارهای خارجی که هم می توانیم از داخل استفاده نماییم هم از نمای ساختمان ، خانه یا محل کار یا تمامی بخش هایی که منبسط با فضای خارجی هستند استفاده کنیم. به دلیل سبک سازی ساختمان ها و استفاده از مصالح نامرغوب ، استفاده از عایق حرارتی  جهت جلوگیری از ورود هوای گرم و سرد به داخل و بر عکس و اتلاف انرژی محیط عایق حرارتی می تواند گزینه مناسب و ساده ای برای انجام عایق کاری باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق های که در ساختمان به کار می رود :

1- عایق حرارتی ( پشم شیشه ،پشم سنگ ،پلی استایلن ،پرلیت ،رنگ نانو عایق و...)

2- عایق رطوبتی (قیر گونی،ایزوگام،عایق سفید ،رنگ نانوعایق و...)

3- عایق صوتی (پشم شیشه ،پشم سنگ ،پلی استایلن ،پرلیت ،رنگ نانو عایق و...).

انواع عایق های حرارتی انواع عایق های حرارتی, بهترین عایق های حرارتی در ساختمان

عایق حرارتی ماده ایست که مانع از انتقال حرارت از محیطی به محیط دیگر می شود. عایق حرارتی ابزاری است که به وسیله آن می توان جلوی این انتقال حرارت و به تبع آن اتلاف انرژی را گرفت و تنظیم دمای ساختمان را به حالت استاندارد تبدیل کرد. گرچه عایقکاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام شده ساختمان را افزایش دهد ولی در دراز مدت و حتی چندسال اولیه به رهبرداری، هزینه اولیه را با صرفه جویی لازم جبران خواهد کرد و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم می کند. عایقکاری مناسب بخش های مختلف ساختمان مانند سقف، کف و دیوارهای جانبی، همچنین عایقکاری لوله ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می گردد. با عایقکاری در ساختمان می توان درانرژی گرمایی وسرمایی 45 تا 55 درصد صرفه جویی نمود.