سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیر امولسیونی درزگیری و ترک گیری آسفالت های ترک خورده

نظر

قیر امولسیونی درزگیری و ترک گیری آسفالت های ترک خورده : روسازی راه ها بطور مستمر در معرض انواع مختلفی از تنش ها قرار میگرد این تنش ها ناشی از بار ترافیکی، گذر زمان، رطوبت و بارندگی و یخبندان و حرارت خورشید است و همچنین یکی دیگر از دلایل آن تغییر شکل و ضعف لایه های زیرین راه است که در نهایت این تنش ها موجب ایجاد خرابی و ترک در لایه روسازی میگردد. این خرابی ها و بطور کلی ترک ها ناشی نتیجه فرسوده شدن روسازی راه ها می شود. در واقع ترک خوردگی راه در زمانی اتفاق می افتد که تنش کششی و فشارهای مربوط به عبور وسایل نقلیه از فشار و توان مقاومت مخلوط آسفالتی تجاوز کند.

قیر امولسیونی درزگیری و ترک گیری آسفالت های ترک خورده

همه ساله بودجه قابل توجهی صرف مرمت و تقویت روسازی راه ها و ترک گیری آسفالت می شود. هدف از نگهداری روسازی راه ها مرمت و اصلاح نقایص ایجاد شده ناشی  از عوامل فوق است. درزگیری رویه آسفالتی راه ها به عنوان یک روش نگهداری پیشگیرانه محسوب می گردد. پر کردن ترک های آسفالت بلافاصله پس از پیدایش آن از اهمیت زیادی برخوردار است خصوصاً در مناطق سردسیر و پر باران که یخبندان ایجاد میشود یخ زدگی آب موجود در ترک ها تخریب روسازی را دو چندان میکند و در این مناطق درزگیری مهمتر از سایر نقاط است. پر کردن ترک ها معمولاً یا با مواد گرم پرکننده و یا سرد صورت می پذیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
قیر امولسیونی درزگیری قیر امولسیونی درزگیری, عایق درزبندی قیری

قیر دارای مصارفی نظیر آب بندی ، چسبندگی بین لایه ها ، محافظت در مقابل هوازدگی و خوردگی و نگهداری و ترمیم سطوح آسفالتی ، بتنی و فلزی می باشد. بدین منظور باید مشخصات کیفی قیر بهبود یافته و برای استفاده به صورت مایع شود.در گذشته روان سازی قیر با ترکیب انواع حلال نفتی (مانند نفت سفید) انجام و بنام قیر محلول یا MC عرضه می شده و دارای مخاطرات فراوان زیست محیطی ، اقتصادی و فنی بوده که با ورود تکنولوژی روان سازی با آب ، تولید انواع قیر امولسیون جایگزین آن شده است. مزایای قیر امولسیون عبارت است از:

   • کاهش آلایندگی محیط زیست ناشی از تبخیر نفت در قیر محلول یا بهنگام گرم کردن آن ( تخلیه ، بارگیری و پخش)

   • قیمت مناسب تر در مقایسه با قیر محلول بدلیل استفاده از آب بجای نفت ، عدم نیاز به گرم کردن موقع تخلیه ، بارگیری و پخش

   • امکان تولید انواع قیر امولسیون با درصد مختلف قیر برای مصارف نگهداری نظیر مخلوط سرد آماده و درزگیر سرد

   • افزایش سرعت اجرا بدلیل سرعت تبخیر آب موجود در قیر امولسیون به نسبت حلال نفتی

   • امکان افزایش کیفیت قیر نظیر چسبندگی و گرانروی در قیر امولسیون با توجه به فرآیند تولید که امکان بهبود مشخصات قیر را می دهد.