سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مواد واترپروف کننده سطوح سازه ها در کرج و حومه

نظر

انواع مواد واترپروف کننده سطوح سازه ها در کرج و حومه : واترپروف نوعی ماده آب بند کننده با خاصیت آبگریزی می باشد که بهترین گزینه برای ساخت بتن یا ملات های سنگدانه ایی مانند مینرال می باشد. واترپروف به دو شکل پودری و مایع قابل ارائه می باشد در خصوص سنگ دانه های شکسته استفاده از واتر پروف پودری و در خصوص مصالح گرد گوشه و رودخانه ای واترپروف مایع پیشنهاد می شود. مصرف واترپروف مایع بتن خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی را برای بتن به شرح زیر برای بتن ایجاد می کند. ملات واترپروف محصولی انحصاری از نسل جدید سیستم های آببندی سازه های بتنی و سیمانی بوده که حاصل بهره گیری از دانش نوین جهانی و آزمایشات فراوان در بخش تحقیق و توسعه این شرکت می باشد.

انواع مواد واترپروف کننده سطوح سازه ها در کرج و حومه

این ملات به دلیل برتری های فنی در آب بندی منابع و مخازن بتنی، استخر، سرویس ساختمان و کانال های آب و فاضلاب و همچنین مزایای اقتصادی در پروژه های ساختمانی به عنوان مناسب ترین جایگزین سیستم های ایزولاسیون از قبیل قیرگونی، ایزوگام و عایق سفید جایگاه ویژه ای نزد دست اندرکاران پروژه های صنعتی از قبیل مهندسین مشاور و پیمانکاران یافته است. ملات واترپروف ترکیبی از رزین های فرآوری شده ضد آب، پودر پایه سیمانی، پلیمرها و افزودنی های پایدار کننده می باشد که سبب انعطاف و کارپذیری مناسب آن پس از اختلاط، پایداری در برابر فشارهای هیدرواستاتیک، جریان های توربولنسی مایعات و همچنین عدم ترک خوردگی در تنش های انبساطی و انقباضی پس از کیورینگ ملات خواهد شد. چسبندگی زیاد، سرعت و سهولت عملیات اجرایی و سازگاری با محیط زیست و آب شرب از دیگر ویژگیهای بارز این ملات می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی واترپروف عایق رطوبتی واترپروف, چسب های واترپروف کننده سطوح

ضد آب بودن یک اقدام محافظتی است که باعث مقاومت در برابر آب سطحی یا جلوگیری از نفوذ ناخواسته مایعات تحت نیروهای خارجی دیگر مانند فشار هیدرواستاتیک و مویرگی می شود. این فرایندی است که امکان نصب یک سیستم مداوم با استفاده از غشاهای الاستیک و با دوام را فراهم می کند. این روشی است که در صنایع ساختمانی و طراحی به منظور کاهش تأثیر نفوذ مایع بر روی سیستم ها استفاده می شود. عایق باعث افزایش دوام سطوح بتنی در ساختمان می شود. عوامل زیادی در زوال سطوح بتنی نقش دارند، اما در اینجا می خواهیم در مورد پوشش های محافظ و محلول های موثر در آب بندی بتن مسلح بحث کنیم. برای محافظت از مخلوط، باید در همان مراحل ابتدایی ساخت ملات آن اقدامات ویژه ای انجام شود و  راهکارهای دقیقی برای محافظت از آن در هر دو محیط داخلی و خارجی اتخاذ گردد. روش ها و مواد مختلفی برای ترمیم و تقویت سطح بتن وجود دارد و ملاک های انتخاب این مواد کاملا مشخص است. برای انتخاب مواد پوششی باید بررسی کنید که با توجه به شرایط محیطی، چه عواملی باعث آسیب دیدن بتن می شوند.