سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع روش درزبندی کاشی و سرامیک در کرج

نظر

انواع روش درزبندی کاشی و سرامیک در کرج:آب بندی کردن درزهای اطراف سرامیک ها و فاصله میان سرامیک ها و کابینت ها از نکات بسیار مهمی است که در آشپزخانه باید رعایت گردد. در صورتی که شما به خوبی درزبندی نکنید بعد از مدتی آب و رطوبت به بخش های زیرین کابینت ها می رسد و باعث پوسیدن یا از بین رفتن آنها می شود و کاشی و سرامیک کپک می زند.
چسب سیلیکونی که در بازار با نام چسب آکواریوم نیز شناخته می شوند یکی از مهمترین موادی است که از آن برای درزبندی و آب بندی در فواصل کاشی و سرامیک ها یا کاشی و کابینت می توان استفاده کرد. این نوع چسب ها یک پرکننده ضدآب هستند که پس از نصب کاشی و سرامیک می توان از آن برای درزبندی و پر کردن حد فاصل میان کاشی و سرامیک، به پایان رساندن لبه های نصب کاشی و سرامیک یا پر کردن حدفاصل کاشی و کابینت یا حدفاصل کاشی و وان استفاده کرد.

درزبندی کاشی و سرامیک

انواع روش درزبندی کاشی و سرامیک در کرج

نحوه درست درزبندی اطراف کاشی و سرامیک:هرگونه آلودگی و گرد و غبار را از لبه ها و حدفاصل کاشی و سرامیک با یک پارچه تمیز بردارید. ممکن است مقداری چسب کاشی یا سیمان روی آن چسبیده باشد سعی کنید سطح مورد نظر را کاملا یکدست و تمیز کنید و اضافات را بردارید. این اضافات و زایده ها می تواند مانع از آب بندی درست شود و در نتیجه کار شما به شکست منتهی می شود. پس از تمیز کردن اجازه دهید کاشی ها و فایی که خیال درزبندی دارید کاملا خشک شود.
خمیر درزگیر جهت رفع نم ، رطوبت و آب بندی سرویس های بهداشتی بدون تخریب کاشی و سرامیک مناسب می باشد. خمیر درزگیر نانو با بهره گیری از تکنولوژی نانو با چندین خاصیت جهت آب بندی سرویس های بهداشتی بدون نیاز به تخریب کاشی و سرامیک ها است.

مزایای خمیر درزگیر کاشی و سرامیک: 1- خمیر درزگیر نانو جهت واتر پروف کنندگی 100% بدون نیاز به تخریب کاشی و سرامیک ها 2- خمیر درزگیر نانو جهت واتر پروف کنندگی 100% یرای استفاده به صورت خالص ( قلمو یا اسپری) 3- نفوذپذیری کامل خمیر درزگیر نانو به عمق سازه 4- اجرای سریع و آسان خمیر درزگیر نانو توسط همه افراد 5- خمیر درزگیر نانو بدون بو و عوارض شیمیایی است 6- مقاومت بالای خمیر درزگیر نانو در مقابل مواد شیمیایی و اسیدی ( جوهر نمک، وایتکس و …) 7- انقباض کمتر و الاستیسیته بیشتر با خمیر درزگیر نانو.

درزبندی کاشی و سرامیک


انواع روش درزبندی کاشی و سرامیک در کرج

روش مصرف درزگیر کاشی و سرامیک:قبل از مصرف باید کلیه بندهای پوک و قدیمی تراشیده و تمیز شوند سپس هر 1 لیتر درزگیر کاشی و سرامیک نانو باید با 3 الی 4 کیلوگرم پودر بندکشی یا سیمان ترکیب شده و توسط میکسر مکانیکی میکس شود تا تشکیل دوغابی همگن را بدهد .سپس دوغاب بدست آمده روی سطح پخش می نماییم و بلافاصله توسط یک دستمال جاذب سطح کاشی ها را پاک می کنیم تا فقط بندهای کاشی با محلول پر شوند.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد.

شماره تماس:09121754110
روش اجرا :با استفاده از یک ماله لاستیکی و به صورت مورب گروت درزبندی پرین را از طرفین با فشار بین درزها فروبرده تا تمام درزها کاملا پرگردند. گروتهای اضافی بلافاصله با همان ماله برداشته شود. از یک ابر مرطوب جهت تمیز کردن و تنظیم نهایی سطح گروت استفاده کنید. از آب زیاد برای تمیز کردن خودداری کنید .