سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی عایق های الاستومری صوتی حرارتی ساختمان در کرج

نظر

نمایندگی عایق های الاستومری صوتی حرارتی ساختمان در کرج : عایق های الاستومری همانگونه که از نام ان بر می ایند یک نوع از انواع عایق ها می باشند. عایق ها انواع مختلفی دارندکه معمولا درجه مقاومت انها از ملاک های تعیین برتری ان ها می باشند. در واقع عایق های حرارتی از این لحاظ حایز اهمیت هستند که می توانند از نفوذ و انتقال گرما در محیط گرم و از نفوذ و انتقال سرما در محیط سرد جلوگیری کنند از جمله عایق های حرارتی می توان به عایق الاستومری اشاره کرد که مقاومت بالایی در مقابل انتقال حرارت دارند در واقع عایق الاستومری به دلیل داشتن ساختار سلول بسته یک محصول مناسب جهت استفاده به جای عایق های قدیمی و سنتی مانند پشم شیشه و امثال آن می باشد که در محیط ها و صنایع مختلفی که در ادامه به ان ها اشاره خواهد شد کاربرد دارد.

نمایندگی عایق های الاستومری صوتی حرارتی ساختمان در کرج

جهت محدود کردن انتقال صدا از دیوارها، سقف، کف و … به فضای پیرامون در مراکز صنعتی و مسکونی می توان از عایق الاستومری رولی صوتی ساده و موجدار استفاده کرد. این عایق بدلیل سطح متخلخل و ساختار سلولی خود،نقش قابل توجهی در کاهش اصوات مزاحم داشته و مانع از ورود سر و صدای ناخواسته به فضای داخلی ساختمان می گردد. عایق های صوتی الاستومری در دو نوع ساده و موجدار موجود بوده و به دو صورت ساده و پشت چسبدار قابل عرضه می باشند. نکته قابل توجه در نصب و اجرای عایق الاستومری صوتی موجدار این است که باید سطح موجدارعایق در مقابل منبع ایجاد صوت قرار بگیرد، بدین طریق جذب صوت بطور مناسبی انجام خواهد شد. بزرگ ترین وجه تمایز عایق الاستومری ساختار سلولی آن می باشد که سبب مقاومت بالای آن در برابر رطوبت می باشد. در درون عایق الاستومری میلیون ها موارد ریز و درشت وجود دارند که همگی در برابر مهاجرت مایع مقاومت می کنند. این ویژگی عایق الاستومری علاوه بر اینکه نفوذ رطوبت را مانع می شود، همچنین عملکرد پایدار و طولانی مدت انرژی را نیز تضمین می کند. فوم الاستومریک سلول بسته نفوذ پذیری آب را به حداقل رسانده و مانع نفوذ رطوبت می گردد. با اطمینان می توان گفت عایق الاستومری با قابلیت هایی که دارد، موجب می شود تا رطوبت و حرارت به داخل سیستم های سرمایشی و گرمایشی وارد نشود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومری صوتی عایق الاستومری صوتی, انواع عایق های صوتی در کرج

عایق الاستومری از 3 مواد اصلی تشکیل شده است، این مواد عبارت اند از: مخلوط مواد لاستیک مصنوعی، به طور رایج لاستیک بوتادین نیتریل (NBR) و/ یا مونومر اتیلن_پرو پیلن دیین (EPDM) ، مواد وینیل کلرید (PVC) و در پایان استفاده از یک ماده ی کف کننده ی شیمایی در تولید عایق های الاستومری مرسوم می باشد. عایق الاستومری یک عایق حرارتی و رطوبتی می باشد. با استفاده از این محصول می توان نفوذ سرما و گرما به سیستم های سرمایشی و گرمایشی را مانع شد. عایق الاستومری کاربردهای متنوعی در صنعت ساختمان و دیگر صنایع دارد. برای عایق کاری لوله های آب گرم و لوله های آب سرد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از عایق های الاستومریک به جهت عایق نمودن انواع کانال های تهویه می توان استفاده نمود. این عایق ها در دو نوع لوله ای رولی تولید و به بازار عرضه می گردند.