سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات نصب انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران

نظر

خدمات نصب انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران: ایزوگام از انواع عایق محسوب می شد که اغلب برای پوشش بام یا ضد آب کردن سازه استفاده می شود. این پوشش از قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده و تحت فرایند گرما ماده ای غیر قابل نفوذ آب به وجود آمده است. انواع ایزوگام طرح دار و ساده جایگزین قیرگونی و آسفالت به شیوه سنتی برای عایق بندی هستند. نصب ایزوگام برای همه ساختمان های مسکونی و اداری یک مزیت بزرگ است که مقاومت سازه را در برابر برف و باران افزایش می دهد.ایزوگام علاوه بر کار عایق‌کاری رطوبتی، می‌تواند برای کاربردهای دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد.خدمات نصب ایزوگام شامل:بازدید رایگان و تشخیص مصالح مورد نیاز برای ایزوگام،نصب ایزوگام،حمل و نقل ایزوگام.

ایزوگام طرح دار

**>

خدمات نصب انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران:یکی دیگر از انواع ایزوگام، ایزوگام طرح‌دار است که جهت ایجاد نمای زیبا در محل‌هایی که در دید است، نصب می‌شود.   

ایزوگام طرح دار،تنوع ایزوگام طرح دار:ایزوگام طرح‌دار در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف مثل آجر نما، سنگ، چمن و سایر طرح‌ها و رنگ‌ها تولید و عرضه می‌شود.تنوع طرح‌ها بسته به کارخانه تولیدکننده متفاوت است و برای یافتن طرح مورد نظر ممکن است لازم باشد تا برندهای مختلف ایزوگام بررسی شود.قیمت ایزوگام طرح دار:قیمت ایزوگام طرح دار در مقایسه با ایزوگام معمولی کمی بیشتر است ولی در عوض می‌تواند برای زیباسازی محیط نیز به کار رود که خود باعث کاهش هزینه‌ها در این بخش می‌شود.محل نصب ایزوگام طرح‌دار:ایزوگام طرح دار می‌تواند روی بام یا روی دیوار و بیشتر در محل‌های تجاری مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال در مراکز عمومی برای عایق‌کاری و زیباسازی دیوارها و کف و بام مورد استفاده قرار گیرد.استحکام و کیفیت ایزوگام طرح دار:ایزوگام طرح‌دار در حقیقت از انواع ایزوگام فویل‌دار می‌باشد و در جزء انواع با کیفیت و با دوام ایزوگام به حساب می‌آید. در نتیجه این نوع ایزوگام می‌تواند حداقل 10 تا 15 سال کارایی داشته باشد.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد.

ایزوگام طرح دار

خدمات نصب انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران:

جنس و ضخامت ایزوگام طرح دار:

در ساخت ایزوگام طرح دار، در نوع عایق رطوبتی آن، به جای استفاده از فویل آلومینیومی از فیلم 32 میکرون و 25 میکرون وارداتی استفاده میشود. لازم است در فرمولاسیون این نوع ایزوگام نهایت دقت و توجه به کار رفته شود که در استحکام، چسبندگی و مقاومت آن خللی وارد نشود. نام دیگر ایزوگام طرح دار ایزوگام رنگی است که بر حسب نیاز مشتری و بر اساس درخواست ایشان همچنین پیشنهادات کارشناساسان زبده تولید و توسعه می یابد.

در ساخت ایزوگام رنگی المان های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته می‌شود. برای مثال لازم است در ساخت این نوع ایزوگام از قیر پالایشگاهی با درصد خلوص بالایی استفاده شود و به دنبال آن مواد مصرفی باید هماهنگی لازم را داشته باشند تا نتیجه مطلوب و زیبایی نمایان شود. معمولاً در بهترین نوع رنگی از پایه بر اساس طرح و نوع نقش مورد نظر استفاده می شود که البته تعیین قیمت مصوب تاثیر گذار است.