سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد مواد عایق کاری و علت آب بندی نما ساختمان ها

نظر

کاربرد مواد عایق کاری و علت آب بندی نما ساختمان ها : عدم نفوذ رطوبت از مهمترین علل آب بندی کردن نمای ساختمان می توان به عدم نفوذ رطوبت به درون آن اشاره کرد. شرایط محیطی در این مساله از اهمیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر شهرهای شمال کشورمان استان های جنوبی مانند خوزستان نیز در فصول گرم سال دارای آب و هوایی مرطوب است. اگر در این اقلیم ساختمان ها آب بندی نشوند با نفوذ رطوبت به درون آن شاهد تخریب تدریجی مصالح خواهیم بود.

کاربرد مواد عایق کاری و علت آب بندی نما ساختمان ها 

پیشگیری از شل شدن سنگ ها که هنگامی که آب بندی نمای ساختمان را انجام می دهید از شل شدگی و در نهایت افتادگی سنگ نما نیز پیشگیری می شود. زیرا بارش برف و باران موجب می شود تا رطوبت به پشت سنگ ها نفوذ کند و به مرور زمان موجب کاهش مقاومت ملات شود. این مساله به شدت برای ساکنین خطرناک است زیرا سقوط سنگ نما موجب بروز خسارات جانی و مالی فراوانی در طی سال های اخیر شده است. به طور مثال سنگ هایی مانند گرانیت که به طور ذاتی دارای چسبندگی پایینی هستند و به خوبی به ملات سیمان نمی چسبند دارای بیشترین خطر می باشند.  صرفه جویی در مصرف انرژی از دیگر دلایل لزوم عایق کاری نما است که آب بندی نمای ساختمان موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. در فصول سرد سال دمای درون ساختمان 10 درجه گرم تر و در فصول گرم سال دما 5 درجه خنک تر می ماند. به همین دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف آن از دیگر ویژگی های آب بندی کردن نمای ساختمان محسوب می شود. اغلب کارشناسان و مجری های با تجربه توصیه به انجام این کار می کنند.

کاربرد آببندی نما ساختمان کاربرد آببندی نما ساختمان, دلایل لزوم عایق بودن نما

پیشگیری از شوره زدن نما شوره زدن نما از مشکلات رایج است. اما این مشکل به وسیله آب بندی کردن به راحتی حل می شود. برخی از نماها به دلیل نوع مصالح و سنگ هایی که در ساخت آن استفاده می شود مستعد شوره زدن هستند که به مرور زمان موجب تخریب تدریجی ساختمان خواهد شد. عدم آلودگی نما با آب بندی نمای ساختمان تمام درزها و شکاف ها بسته می شود. همان طور که بارها شاهد بودید بسیاری از نماهای ساختمان دچار آلودگی می شوند و این آلودگی معمولا از طریق درزها و شکاف ها ایجاد می شود. آب بندی نمای ساختمان می تواند از آلودگی درزها و شکاف ها پیشگیری کند و موجب شود که ظاهر ساختمان مدت زمان طولانی تری تمیز بماند. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات آب بندی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.